Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.3]
semestr zimowy 2017/2018
lektorat,
grupa nr 54
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.3] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2017/2018 [2017/2018Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 54 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 8:00 - 9:30
sala 103 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 21 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Marcin Gorgol, Anna Wolska |
Literatura: |
- Latham-Koenig C., Oxenden C. English File Intermediate - third edition Student’s Book, Oxford University Press 2013 - Latham-Koenig C., Oxenden C. English File Intermediate – third edition Workbook, Oxford University Press 2013 - Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan 2010 - Vince M., Macmillan English Grammar in Context, Intermediate, Macmillan 2012 - Gairns R., Redman S. Oxford Word Skills Intermediate, Oxford University Press, 2012 - Swan M., Walter C. Oxford English Grammar Course, Oxford University Press 2013 - Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press 2010 - Oxford Wordpower Słownik angielsko-polski, polsko-angielski, Oxford University Press 2011 - |
Zakres tematów: |
1. Używanie słownictwa z zakresu sportu typu : stadium, captain ,players , referee, empire oraz podnoszenie kondycji fizycznej z zastosowaniem czasowników frazalnych warm up ,knock out. Dyskusja o przesadach znanych sportowców na podstawie tekstu”If I bounce the ball3 times”. 2. Wypowiadanie się na temat różnego typu relacji w sferze realnej i w internecie , użycie czasów przeszłych Simple Past ,Past Continouousi Past Perfect-porównanie tych czasów. 3 . Opowiadanie o tym co się będzie robiłow weekend-szczególny nacisk na przysłówki częstotliwości i użycie wyrażenia used to dla czynności zwyczajowej w przeszłości skontrastowanej z czynnościami jednorazowymi wyrażonymi w Simple Past. 4. Słownictwo oznaczające różne formy przyjaźni: to become friends , to hale sth In common: wyrażenia kolokwialne np. fancy someone. 5. Formułowanie opinii na temat serwisów społecznościowych odgrywanie dialogów na temat ludzi dawno nie widzianych ,prośba o przyzwolenie czy przysługę za pomocą rejestru nieformalnego. 6. Leksyka z tematu „Kino” wyrażenie „you are standing In the place where.. uzycie strony biernej wraz z wykonawcą czynności w stylu formalnym. 7. Rodzaje gatunków filmowych np. comedy ,thriller, dokument.-wyrażenie based on. 8. Doskonalenie komunikacji w rejestrze nieformalnym na podstawie opisu zdjęć profilowych- sposób i kryteria doboru słownictwa takiego jak logo ,self portrait czy caricature 9. Rozwijanie zdolności spekulacji i przypuszczeń za pomocą czasowników modalnych May-migth can’t musti stopnia pewności. Formułowanie wypowiedzi ze wygląd zewnętrzny się na podstawie tekstu „Yes, Appearance Matters” 10. Słownictwo związane z częściami ciała –uzycie czasownikow ‘Point” brush. 11.Doskonalenie dwugłosek słów związanych z częściami ciala np. mouth beard. * doskonalenie wypowiedzi w formie pisemnej czy ustnej na tematy poruszane na zajęciach. |
Metody dydaktyczne: |
metody prowadzenia zajęć Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych) 30 liczba godzin pracy własnej studenta 30 opis pracy własnej studenta Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład: prezentacja, projekt, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów w semestrze (sprawdzających umiejętności i wiedzę) (waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych (waga 1), - innych form pracy własnej studenta (waga 1). Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = + db (plus dobry) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = + dst (plus dostateczny) 60 - 68% = dst (dostateczny) |
Uwagi: |
PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; II ROK [WYDZIAŁ FILOLOGICZNY; WYDZIAŁ NAUK SOPŁECZNYCH; WYDZIAŁ PEDAGOGIKI I PSYCHOLOGII; WYDZIAŁ PRAWA I ADMINISTRACJI; WYDZIAŁ RADIA I TELEWIZJI; WYDZIAŁ TEOLOGICZNY; SZKOŁA ZARZĄDZANIA] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.