Język obcy (cz. 2) [07D-SN3-PR-JO.2]
semestr letni 2017/2018
lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język obcy (cz. 2) [07D-SN3-PR-JO.2] |
Zajęcia: |
semestr letni 2017/2018 [2017/2018L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 30 |
Limit miejsc: | 50 |
Prowadzący: | Ryszard Kalamarz |
Literatura: |
Kurs elearningowy Język angielski dla doktorantów III rok grupa 1, el.us.edu.pl/wpia G. D. Brown and S. Rice, Professional English in Use: Law, CUP 2007 A. Frost, English for Legal Professionals, Oxford 2009 M.McCarthy, F.O'Dell, Academic Vocabulary in Use, CUP 2012 R.Gairns and S. Redman, Oxford Word Skills, OUP 2004 Materiały własne lektora. |
Zakres tematów: |
Ćwiczenia przedmiotowe ukierunkowane na rozwijanie komunikacyjnej kompetencji językowej w zakresie poziomów biegłości B1-B2+ obejmujące działania językowe typowe dla funkcjonowania w środowisku zawodowym prawnika (język specjalistyczny) oraz badacza (język akademicki) w zakresie tematycznym: występowanie w roli prawnika w sprawach dotyczących ochrony praw własności intelektualnych, analizowanie spraw w oparciu o prawo pracy, udzielanie porad prawnych, negocjowanie, streszczanie, przygotowywanie tekstów naukowych w obrębie dyskursu prawniczego, zabieranie głosu w dyskusji, próba autoreferatu i przedstawienie zakresu badań własnych w formie prezentacji |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe z zastosowaniem metody zadaniowej i elementów komunikacyjnego podejścia, z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość z udziałem pracy własnej studenta. Liczba godzin zajęciowych: 60 (w tym 30 godzin kontaktowych i 30 godziny pracy na platformie koordynowanej przez prowadzącego) W ramach pracy własnej student przygotowuje się do realizacji zadań i aktywności kursu zdalnego na platformie e-learningowej, przyswaja i utrwala materiał, przygotowuje formy ustne i pisemne, uczestniczy w interaktywnych zadaniach w trakcie kursu; pracuje z zasobami kursu i literaturą uzupełniającą; przygotowuje się do wygłoszenia prezentacji i sprawdzianu końcowego z zakresu materiału kursu. |
Metody i kryteria oceniania: |
Opanowanie materiału kursu oraz nabycie sprawności językowych określonych w treściach zajęć. Ocena końcowa jest wypadkową wyniku uzyskanego w kursie e-learningowym, z aktywnego uczestnictwa w zajęciach, prezentacji i sprawdzianu końcowego, wg skali ocen: 90-100% = bdb ( bardzo dobry) 85-89% = db+ ( dobry plus) 75-84% = db ( dobry) 69-74% = dst+ ( dostateczny plus) 60-69% = dst ( dostateczny) |
Uwagi: |
J. angielski |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.