Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.2]
semestr letni 2017/2018
lektorat,
grupa nr 47
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.2] |
Zajęcia: |
semestr letni 2017/2018 [2017/2018L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 47 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 11:10 - 12:40
sala 354-355 Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych (Katowice, ul. Bankowa 14) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 23 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Agata Cienciała |
Literatura: |
literatura obowiązkowa: English File Intermediate 3rd edition, Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, Wyd. Oxford. 2013 literatura uzupełniająca: Słowniki językowe i zasoby Internetu Słownik tematyczny języka angielskiego Podręczniki do nauki gramatyki na poziomie B1 Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora Kurs elearningowy na platformie UPGOW: http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=33 E-lektorat – język angielski http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134 |
Zakres tematów: |
• Przypominanie stopniowania przymiotników. • Zwiększenie zasobów słownictwa na temat transportu, utrwalanie przedimków. • Zastosowanie kolokacji językowych w szerszym zakresie na podstawie stereotypów damsko-męskich. • Wyrażanie opinii na temat relacji międzyludzkich. • Powtarzanie i utrwalanie zastosowania czasowników modalnych. • Użycie imiesłowów biernych, czynnych, współczesnych i zaprzeszłych. • Rozwijanie autonomii studenta poprzez strategie uczenia się języka obcego. • Poznawanie słownictwa i etykiety przeprowadzani rozmów telefonicznych. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta: 30 Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów śródsemestralnych na semestr (waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych (waga 1), - za aktywne uczestnictwo w zajęciach (waga 1), - praca studenta na platformie e-learningowej (waga 1), - innych form pracy własnej studenta ( np. projekty i prezentacje). Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny |
Uwagi: |
PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; I ROK [WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH: Bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe ] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.