Praktyczna nauka języka hiszpańskiego III [02-FL-HT-S2-PNJH-3]
semestr zimowy 2018/2019
Ćwiczenia 1,
grupa nr 1
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka hiszpańskiego III [02-FL-HT-S2-PNJH-3] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z]
(zakończony)
Ćwiczenia 1 [C1], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 13:15 - 14:45
sala 3.4 Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 19 |
Limit miejsc: | 30 |
Prowadzący: | Enrique Casal Aceituno |
Literatura: |
David Vargas, Tú y yo. Actividades de interacción oral y escrita, Edelsa, Madrid 2008 Reyes Roldán Melgosa, Beatriz Tarancón Álvaro, ¡Exprésate! SGEL, Madrid 2010 Concha Moreno, Actividades lúdicas para la clase de español,SGEL, Madrid 1999 Ángeles Encinar, Uso interactivo del vocabulario, Edelsa, Madrid 2007 María de los Ángeles Palomino, Dual, pretextos para hablar, Edelsa, Madrid 2003 María Rosa López, Hablemos en clase, Edinumen, Madrid 2008 Artykuły pochodzące z aktualnej prasy hispanojęzycznej |
Zakres tematów: |
1. El conflicto armado en Colombia 2. El acuerdo final de la Habana 3. Elecciones populares 4. Aventura en el Cretácico 5. El jardín de las delicias 6. Nuevas formas de arte 7. Ideología de género |
Metody dydaktyczne: |
Podczas zajęć z konwersacji wykorzystywane są różnorodne formy ćwiczeń, min.: - rozmowy na tematy życia codziennego i aktualnych wydarzeń - praca z materiałem video – zrozumienie przekazu, pytania i temat do dyskusji - tworzenie narracji do obrazu (opisywanie wydarzeń oglądanych w filmie bez głosu) - tworzenie wspólnych historii poprzez improwizację - scenki przedstawiające konkretną sytuację, przyjmowanie określonych ról społecznych - gry językowe utrwalające nabyte słownictwo - uzupełnianie ankiet, analiza, wyciąganie wniosków oraz dyskusja - praca z tekstem – poszerzenie słownictwa - ćwiczenia wzmacniające nawyk myślenia w języku obcym (operacje matematyczne, proste pytania z zaskoczenia) - tworzenie atmosfery wzajemnego szacunku i zaufania pozwalającej na otwarte wypowiedzi. |
Metody i kryteria oceniania: |
1. Uczestnictwo w zajęciach jest obowiązkowe (możliwe są dwie nieobecności w semestrze). 2. Zaliczenie kolokwiów i innych prac śródsemestralnych (każde kolokwium można poprawiać maksymalnie dwa razy). |
Uwagi: |
konwersacja - Język hiszpański - studia drugiego stopnia, stacjonarne - II rok, 3 sem |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.