Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyczna nauka języka hiszpańskiego IV [02-FL-HT-S2-PNJH-4] semestr letni 2018/2019
Ćwiczenia 1, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praktyczna nauka języka hiszpańskiego IV [02-FL-HT-S2-PNJH-4]
Zajęcia: semestr letni 2018/2019 [2018/2019L] (zakończony)
Ćwiczenia 1 [C1], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 9:45 - 11:15
sala 3.4
Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 18
Limit miejsc: 40
Prowadzący: Enrique Casal Aceituno
Literatura:

David Vargas. Tú y yo. Actividades de interacción oral y escrita, Edelsa, Madrid, 2008.

VVAA, ¡Exprésate!, SGEL, Madrid, 2010.

Concha Moreno, Actividades lúdicas para la clase de español, SGEL, Madrid, 1999.

Ángeles Encinar, Uso interactivo del vocabulario, Edelsa, Madrid, 2007.

Mª Ángeles Palomino, Dual, pretextos para hablar, Edelsa, Madrid, 2003.

Gordana Vranic, Hablar por los codos, Edelsa, 2016, Madrid.

VVAA, Las claves del nuevo DELE C1, Difusión, 2012, Barcelona.

VVAA, Preparación al Diploma de Español Nivel C2, Edelsa, Madrid, 2010.

VVAA, Preparación al Diploma de Español Nivel C1, Edelsa, Madrid, 2012.

VVAA, ¡A debate! Estrategias para la interacción oral, Edelsa, Madrid, 2013.

Artículos reales, adaptados y materiales propios.

Zakres tematów:

I. Manifestaciones artísticas: Acción Poética

II. Manifestaciones artísticas (2): la literatura en el lenguaje; el lenguaje en la música.

III. La tecnología y hábitos de vida

IV. Salud, ciencia y tecnología

V. Educación y sociedad: movimientos populares

VI. Política: ideologías e ideas

VII. El mundo laboral: los obreros del siglo XXI

Metody dydaktyczne:

Podczas zajęć z konwersacji wykorzystywane są różnorodne formy ćwiczeń, m.in.:

- rozmowy w grupie na tematy życia codziennego i aktualnych wydarzeń

- praca z materiałem audiowizualnym i tekstem - zrozumienie przekazu, pytania i temat do dyskusji

- debaty na temat różnych zagadnień uwzględniające przyjęcie określonych ról społecznych

- powtórzenie, rozszerzenie i utrwalenie słownictwa

- uzupełnianie ankiet, analiza, wyciąganie wniosków oraz dyskusja

- analiza tekstów autentycznych i zaadaptowanych

- ćwiczenie różnych umiejętności komunikacyjnych: monolog, polemika, interakcja

- tworzenie atmosfery wzajemnego szacunku i zaufania pozwalającej na otwarte wypowiedzi studentów

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę zaliczeniową składają się:

- obecność na zajęciach i aktywny w nich udział

- średnia arytmetyczna z kolokwiów pisemnych i/lub ustnych przeprowadzonych w ciągu semestru (min. 3)

- wypowiedź ustna (prueba oral) zgodna z modelami i tematami poruszanymi podczas semestru

Uwagi:

konwersacja język hiszpański- studia drugiego stopnia stacjonarne - II rok , 4 semestr

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)