Warsztaty copywriterskie [02-FP-TP-S2-WC]
semestr zimowy 2018/2019
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Warsztaty copywriterskie [02-FP-TP-S2-WC] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Monika Glosowitz | ||||||||||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://copywritingus.tumblr.com/ | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż, czyli jak język służy reklamie i jak reklama używa języka, Gdańsk 2004. Dorota Jędrzejewska, Copywriting. Jak sprzedawać słowem, Warszawa 2013 Dariusz Puzyrkiewicz, Biblia copywritingu, Warszawa 2017. Barbara Stawarz-Garcia, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, Warszawa 2017. Paweł Tkaczyk, Narratologia, Warszawa 2017. Z sieci: Blog Niby-Prasówka prowadzony przez Dagmarę Pakulską. Blog W Niedoczasie prowadzony przez Grzegorza Jędrka. Monika Glosowitz, Nierówno o równości, Nowy Marketing 2016. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Architektura przekazu reklamowego. Schemat aktu komunikacji, teorie performatywów. 2. Strategie reklamowe. Definicje, cechy, koncepcje, konteksty. 3. Najlepsze i najgorsze kampanie reklamowe ostatniego dziesięciolecia. 4. Media tradycyjne vs. digital. 5. Marketing równości i różnicy. 6. Trendy i projekcje przyszłości. Tematy teoretyczne mają stanowić motywy przewodnie refleksji nad formą i treścią tekstów warsztatowych (użytkowych i literackich). |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody podające z szerokim wykorzystaniem narzędzi multimedialnych (prezentacje, aplikacje mobilne, metody interaktywne) oraz metody poszukujące: laboratoryjna oraz swot wykorzystywane podczas ćwiczeń warsztatowych z pisania tekstów użytkowych i literackich. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
80% - ćwiczenia warsztatowe na bieżąco przygotowywane na kolejne zajęcia, 20% - tekst podsumowujący, w którym wykorzystane zostaną poznane techniki i zagadnienia. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
3 semestr fil. pol. II stopnia, spec. twórcze pisanie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.