Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Warsztaty copywriterskie [02-FP-TP-S2-WC] semestr zimowy 2018/2019
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Warsztaty copywriterskie [02-FP-TP-S2-WC]
Zajęcia: semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 13:15 - 14:45
sala 503
Plac Sejmu Śląskiego jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 11
Prowadzący: Monika Glosowitz
Strona domowa grupy: https://copywritingus.tumblr.com/
Literatura:

Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż, czyli jak język służy reklamie i jak reklama używa języka, Gdańsk 2004.

Dorota Jędrzejewska, Copywriting. Jak sprzedawać słowem, Warszawa 2013

Dariusz Puzyrkiewicz, Biblia copywritingu, Warszawa 2017.

Barbara Stawarz-Garcia, Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, Warszawa 2017.

Paweł Tkaczyk, Narratologia, Warszawa 2017.

Z sieci:

Blog Niby-Prasówka prowadzony przez Dagmarę Pakulską.

Blog W Niedoczasie prowadzony przez Grzegorza Jędrka.

Monika Glosowitz, Nierówno o równości, Nowy Marketing 2016.

Zakres tematów:

1. Architektura przekazu reklamowego. Schemat aktu komunikacji, teorie performatywów.

2. Strategie reklamowe. Definicje, cechy, koncepcje, konteksty.

3. Najlepsze i najgorsze kampanie reklamowe ostatniego dziesięciolecia.

4. Media tradycyjne vs. digital.

5. Marketing równości i różnicy.

6. Trendy i projekcje przyszłości.

Tematy teoretyczne mają stanowić motywy przewodnie refleksji nad formą i treścią tekstów warsztatowych (użytkowych i literackich).

Metody dydaktyczne:

Metody podające z szerokim wykorzystaniem narzędzi multimedialnych (prezentacje, aplikacje mobilne, metody interaktywne) oraz metody poszukujące: laboratoryjna oraz swot wykorzystywane podczas ćwiczeń warsztatowych z pisania tekstów użytkowych i literackich.

Metody i kryteria oceniania:

80% - ćwiczenia warsztatowe na bieżąco przygotowywane na kolejne zajęcia, 20% - tekst podsumowujący, w którym wykorzystane zostaną poznane techniki i zagadnienia.

Uwagi:

3 semestr fil. pol. II stopnia, spec. twórcze pisanie

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)