Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-NS-L30-AG-B1.2E]
semestr zimowy 2018/2019
lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-NS-L30-AG-B1.2E] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 11:30 - 13:00
sala 18 Wydział Prawa i Administracji (Katowice, ul. Bankowa 11b) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 18 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu |
Prowadzący: | Katarzyna Kiszka |
Strona domowa grupy: | http://el.us.edu.pl/spnjo |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Antonia Clare, J.J Wilson „TOTAL ENGLISH”(poziom intermediate), Pearson/Longman 2006, Students’ Book, Workbook |
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 5-8 podręcznika podstawowego (Total English Intermediate) Zagadnienia leksykalne i gramatyczne: 1. Wypowiadanie się na temat sposobów spędzania wolnego czasu oraz zajęć kreatywnych (leksyka z zakresu sportu i rekreacji, zasady stosowania i porównanie czasów ‘Present Perfect Simple’ i ‘Present Perfect Continuous’. 2. Zdawanie relacji z przeczytanych książek i obejrzanych filmów (słownictwo z zakresu recenzji, zasady stosowania czasownika z bezokolicznikiem lub/i z rzeczownikiem odsłownym). 3. Czytanie i opisywanie doświadczeń z pobytu w restauracjach (leksyka z zakresu nazw i jakości potraw, zasady stosowania czasownika z bezokolicznikiem lub/i z rzeczownikiem odsłownym, policzalność i niepoliczalność rzeczowników angielskich). 4. Opowiadanie o różnych formach spędzania wakacji i doświadczeniach wakacyjnych (terminologia wakacyjna, zastosowanie czasów ‘Past Perfect Simple’ i ‘Past Simple’ do opowiadania o przeszłości). 5. Zdawanie relacji ze zwiedzania miast (leksyka z zakresu obiektów turystycznych w mieście, język informacji turystycznej, Zasady stosowania przedimka określonego i nieokreślonego). 6. Wypowiadanie się na temat zdobywania edukacji (słownictwo z zakresu edukacji, czasowniki ‘used to’ i ‘would’ służące do wyrażania zwyczajów i stanów w przeszłości). 7. Zabieranie głosu na temat nauki w mocno zaawansowanym wieku (słownictwo z zakresu życia i funkcjonowania osób starszych, czasowniki ‘used to’ i ‘would’ służące do wyrażania zwyczajów i stanów w przeszłości, zastosowanie czasowników modalnych do wyrażania umiejętności (can, could, be able to). 8. Prowadzenie dyskusji na temat przełomowych zmian w życiu oraz otaczającym świecie(wyrażenia z czasownikiem ‘change’, zastosowanie drugiego okresu warunkowego). 9. Słuchanie i wypowiadanie się na temat problemów globalnych np. przemoc, zanieczyszczenie środowiska, głód (leksyka dotycząca tych problemów, tworzenie przysłówków oraz ich miejsce w zdaniu). 10. Wypowiadanie się na temat podejmowania decyzji oraz ich skutków (słowotwórstwo: tworzenie słów za pomocą przyrostków i przedrostków, zastosowanie trzeciego okresu warunkowego). |
Metody dydaktyczne: |
Metody prowadzenia zajęć: Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest, case study) oraz przede wszystkim z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta: 30 Opis pracy własnej studenta: Realizacja kursu zdalnego na platformie elearningowej http://el.us.edu.pl/spnjo (kurs: „ANG B1 KURS 3 moduł 2”) w trybie asynchronicznym i synchronicznym: wykonywanie ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych, przygotowywanie form pisemnych: esej i/lub list, wypowiedzi ustnych w formie nagrania, prowadzenie rozmów w formie „czatu” oraz wypowiedzi na „forum”. Praca z zalecanym podręcznikiem Antonia Clare, J.J Wilson „TOTAL ENGLISH”(poziom intermediate) i inną literaturą uzupełniającą wskazaną przez lektora. Przygotowanie do testu końcowego z zakresu leksykalno-gramatycznego. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie: Skala ocen: 91-100% = bdb ( bardzo dobry) 81-90% = db+ ( dobry plus) 71-80% = db ( dobry) 61-70% = dst+ ( dostateczny plus) 51-60% = dst ( dostateczny) Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów za wszystkie zadania na platformie elearningowej. Egzamin: Na ocenę dostateczną student musi uzyskać minimum 51% punktów z testu rozwiązywanego przez studenta przy komputerze w obecności nauczyciela. Skala ocen: 91-100% = bdb ( bardzo dobry) 81-90% = db+ ( dobry plus) 71-80% = db ( dobry) 61-70% = dst+ ( dostateczny plus) 51-60% = dst ( dostateczny) |
Uwagi: |
Wydział Prawa i Administracji - PRAWO - ROK II; semestr 3 (piątkowa gr 2-j.ang B1) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.