Konwersatorium w języku angielskim [05-DF-S2-30]
semestr letni 2018/2019
Konwersatorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Konwersatorium w języku angielskim [05-DF-S2-30] |
Zajęcia: |
semestr letni 2018/2019 [2018/2019L]
(zakończony)
Konwersatorium [K], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 14:20 - 15:50
sala 320 Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 2 |
Limit miejsc: | 6 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Witold Marzęda |
Literatura: |
Pozycje angielskojęzyczne zaproponowane przez Studenta, adekwatne do wybranej tematyki prezentacji i towarzyszącej jej dyskusji. Specjalistyczne słowniki. Slowniki online. |
Zakres tematów: |
Konwersatorium prowadzone będzie jako rozmowa na tematy odpowiadające wykładom słuchanym w domu przez studentów. 1. Creating bilingual minds | Naja Ferjan Ramirez https://www.youtube.com/watch?v=Bp2Fvkt-TRM 2. Steven Pinker: What our language habits reveal https://www.youtube.com/watch?v=LjQM8PzCEY0 3. Oxford: Mind and Brain Philosophy of mind. https://www.youtube.com/watch?v=fmNVcLMFIB0 4.On Depression R. Sapolsky https://www.youtube.com/watch?v=TIcf-2AFHgw 5. How language shapes the way we think | Lera Boroditsky TED https://www.youtube.com/watch?v=RKK7wGAYP6k Ref. Sapir-Whorf’s Hypothesis 6. Why is our universe fine-tuned for life? | Brian Greene https://www.youtube.com/watch?v=bf7BXwVeyWw 7. How to make stress your friend | Kelly McGonigal https://www.youtube.com/watch?v=RcGyVTAoXEU ref. Stress |
Metody dydaktyczne: |
Dyskusja Burza mózgów referaty przygotowywane przez studentów |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena przygotowania do zajęć oraz aktywności na zajęciach; ocena wiedzy i umiejętności jej zastosowania w trakcie prowadzenia przez studenta(ów) fragmentu zajęć bądź też ocena interaktywnej współpracy na zajęciach (komentarze, uwagi, polemika, dyskusja). Ocena: bardzo dobry (5.0) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji i dzskusji w oparciu o teksty źródłowe i literaturę uzupełniającą; Ocena: dobry plus (4.5) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji i dzskusji w oparciu o teksty źródłowe (z niewielkimi uchybieniami formalnymi); Ocena: dobry (4.0) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji w oparciu o teksty źródłowe (z niewielkimi uchybieniami merytorycznymi lub formalnymi) Ocena: dostateczny plus (3.5) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji w oparciu o teksty źródłowe (na poziomie akceptowalnym) Ocena: dostateczny (3.0) – obecność na min. 50% zajęć |
Uwagi: |
Przedmioty obowiązkowe, 4 sem. Doradztwo filozoficzne i coaching, studia stacjonarne II stopnia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.