Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konwersatorium w języku angielskim [05-DF-S2-30] semestr letni 2018/2019
Konwersatorium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Konwersatorium w języku angielskim [05-DF-S2-30]
Zajęcia: semestr letni 2018/2019 [2018/2019L] (zakończony)
Konwersatorium [K], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 14:20 - 15:50
sala 320
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 2
Limit miejsc: 6
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Witold Marzęda
Literatura:

Pozycje angielskojęzyczne zaproponowane przez Studenta, adekwatne do wybranej tematyki prezentacji i towarzyszącej jej dyskusji. Specjalistyczne słowniki. Slowniki online.

Zakres tematów:

Konwersatorium prowadzone będzie jako rozmowa na tematy odpowiadające wykładom słuchanym w domu przez studentów.

1. Creating bilingual minds | Naja Ferjan Ramirez

https://www.youtube.com/watch?v=Bp2Fvkt-TRM

2. Steven Pinker: What our language habits reveal

https://www.youtube.com/watch?v=LjQM8PzCEY0

3. Oxford: Mind and Brain Philosophy of mind.

https://www.youtube.com/watch?v=fmNVcLMFIB0

4.On Depression R. Sapolsky

https://www.youtube.com/watch?v=TIcf-2AFHgw

5. How language shapes the way we think | Lera Boroditsky TED

https://www.youtube.com/watch?v=RKK7wGAYP6k

Ref. Sapir-Whorf’s Hypothesis

6. Why is our universe fine-tuned for life? | Brian Greene

https://www.youtube.com/watch?v=bf7BXwVeyWw

7. How to make stress your friend | Kelly McGonigal

https://www.youtube.com/watch?v=RcGyVTAoXEU

ref. Stress

Metody dydaktyczne:

Dyskusja

Burza mózgów

referaty przygotowywane przez studentów

Metody i kryteria oceniania:

Ocena przygotowania do zajęć oraz aktywności na zajęciach; ocena wiedzy i umiejętności jej zastosowania w trakcie prowadzenia przez studenta(ów) fragmentu zajęć bądź też ocena interaktywnej współpracy na zajęciach (komentarze, uwagi, polemika, dyskusja).

Ocena: bardzo dobry (5.0) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji i dzskusji w oparciu o teksty źródłowe i literaturę uzupełniającą;

Ocena: dobry plus (4.5) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji i dzskusji w oparciu o teksty źródłowe (z niewielkimi uchybieniami formalnymi);

Ocena: dobry (4.0) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji w oparciu o teksty źródłowe (z niewielkimi uchybieniami merytorycznymi lub formalnymi)

Ocena: dostateczny plus (3.5) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji w oparciu o teksty źródłowe (na poziomie akceptowalnym)

Ocena: dostateczny (3.0) – obecność na min. 50% zajęć

Uwagi:

Przedmioty obowiązkowe, 4 sem. Doradztwo filozoficzne i coaching, studia stacjonarne II stopnia

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)