Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w procesie rozpowszechniania dziedzictwa kulturowego [04-TR-DK-S2-048] semestr zimowy 2018/2019
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Marketing w procesie rozpowszechniania dziedzictwa kulturowego [04-TR-DK-S2-048]
Zajęcia: semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z] (zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 15:55 - 17:25
sala 137
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: 13
Prowadzący: Michał Czuba
Literatura:

1.Zarządzanie w instytucjach kultury pod red Ł Wróblewski, wyd CEDEWU

2.Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury

3.Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa

4. Kotler P., Marketing, wyd Rebis

Zakres tematów:

Wykład

1.Istota marketingu, marketing mix, przesłanki stosowania marketingu,

2. Cechy usług

3.Specyfika marketingu instytucji kultury

4. Wykorzystanie marketingu internetowego do promocji instytucji i dóbr kultury

5. Segmentacja i źródła informacji o nabywcach dóbr kultury

6.Strategia marketingowa w działalności instytucji kultury

Laboratorium

dyskusje, prezentacje wybranych przykładów wykorzystania marketingu przez instytucje kultury oraz realizowane w grupach studia przypadków na ocenę powiązane z tematyką zajęć

Metody dydaktyczne:

wykład, prezentacja, dyskusja, studium przypadku

Metody i kryteria oceniania:

Przedmiot kończy się zaliczeniem i egzaminem. W ramach zaliczenia studenci wykonują w grupach studia przypadków powiązane z tematyką zajęć. Wykonane przez nich prace są oceniane i na podstawie średniej arytmetycznej ustalana jest ocena z konwersatorium.

W ramach wykładu studenci piszą egzamin składający się z 3 pytań przekrojowych związanych z tematyką zajęć. Odpowiedzi na nie podlegają ocenie na podstawie, której wystawiana jest ocena z egzaminu. Ocenę końcową z zajęć stanowi średnia arytmetyczna oceny uzyskanej z laboratorium oraz z egzaminu z wykładu.

Uwagi:

3 sem. turystyki /stacjonarne II stopnia/, specjalność DK

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)