Marketing w procesie rozpowszechniania dziedzictwa kulturowego [04-TR-DK-S2-048]
semestr zimowy 2018/2019
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Marketing w procesie rozpowszechniania dziedzictwa kulturowego [04-TR-DK-S2-048] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z]
(zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 15:55 - 17:25
sala 137 Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 5 |
Limit miejsc: | 13 |
Prowadzący: | Michał Czuba |
Literatura: |
1.Zarządzanie w instytucjach kultury pod red Ł Wróblewski, wyd CEDEWU 2.Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury 3.Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 4. Kotler P., Marketing, wyd Rebis |
Zakres tematów: |
Wykład 1.Istota marketingu, marketing mix, przesłanki stosowania marketingu, 2. Cechy usług 3.Specyfika marketingu instytucji kultury 4. Wykorzystanie marketingu internetowego do promocji instytucji i dóbr kultury 5. Segmentacja i źródła informacji o nabywcach dóbr kultury 6.Strategia marketingowa w działalności instytucji kultury Laboratorium dyskusje, prezentacje wybranych przykładów wykorzystania marketingu przez instytucje kultury oraz realizowane w grupach studia przypadków na ocenę powiązane z tematyką zajęć |
Metody dydaktyczne: |
wykład, prezentacja, dyskusja, studium przypadku |
Metody i kryteria oceniania: |
Przedmiot kończy się zaliczeniem i egzaminem. W ramach zaliczenia studenci wykonują w grupach studia przypadków powiązane z tematyką zajęć. Wykonane przez nich prace są oceniane i na podstawie średniej arytmetycznej ustalana jest ocena z konwersatorium. W ramach wykładu studenci piszą egzamin składający się z 3 pytań przekrojowych związanych z tematyką zajęć. Odpowiedzi na nie podlegają ocenie na podstawie, której wystawiana jest ocena z egzaminu. Ocenę końcową z zajęć stanowi średnia arytmetyczna oceny uzyskanej z laboratorium oraz z egzaminu z wykładu. |
Uwagi: |
3 sem. turystyki /stacjonarne II stopnia/, specjalność DK |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.