Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium (sem. 3) [06-PE-OP-S1-21.2] semestr zimowy 2018/2019
seminarium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium (sem. 3) [06-PE-OP-S1-21.2]
Zajęcia: semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: 15
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Irena Przybylska
Literatura:

LITERATURA:

Babbie E.: Badania społeczne w praktyce. Warszawa 2004.

Gnitecki J.: Zarys metodologii badań w pedagogice empirycznej, Zielona Góra 1993.

Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000.

Kubinowski D., Nowak M. (red.), Metodologia pedagogiki zorientowanej humanistycznie, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2006

Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 1999.

Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000.

S. Palka (red.): Orientacje w metodologii badań pedagogicznych, Kraków 1998.

S. Palka (red.): Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańsk 2010.

Palka S.: Metodologia. Badania. Praktyka pedagogiczna. Gdańsk, 2006.

T. Pilch : Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 1998.

Pilch T., Bauman T.: Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe. Warszawa 2001.

Zaczyński: Praca badawcza nauczyciela.

Analiza danych jakościowych / Matthew B. Miles, A. Michael Huberman ; przekł. Stanisław Zabielski. - Białystok : Trans Humana, 2000.

Metody badań jakościowych. T. 1 i 2 / [Międzynarodowy komitet red. Pertti Alasuutari [et al.] ; red. Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln ; red. nauk. wyd. pol. Krzysztof Podemski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.

Metody badawcze w naukach społecznych / Chava Frankfort-Nachmias, David Nachmias ; przekład Elżbieta Hornowska. - Poznań : Zysk i S-ka, cop. 2001.

R. Yin, Studium przypadku w badaniach naukowych. Projektowanie i metody, Kraków 2015.

Zakres tematów:

Zakres tematyki wynika z wyboru pola eksploracji przez studentów.

Tematyka spotkań wiąże się z przygotowaniem opisu i interpretacji badań własnych. Określane zostają formuły narracji jakościowego opisu z wykorzystaniem dociekań hermeneutycznych i fenomenologicznych oraz sposoby prezentacji danych ilościowych z uwzględnieniem opracowania ikonicznego.

Metody dydaktyczne:

Zajęcia mają charakter konsultacji, a zatem główną metod jest dyskusja i praca projektowa

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)