Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmiot fakultatywny SRiKS-6: Komunikacja i marketing internetowy [05-SO-R-S1-KMI] semestr letni 2018/2019
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Przedmiot fakultatywny SRiKS-6: Komunikacja i marketing internetowy [05-SO-R-S1-KMI]
Zajęcia: semestr letni 2018/2019 [2018/2019L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 9:35 - 11:05
sala 235
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 16
Limit miejsc: 50
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Dorota Nowalska-Kapuścik
Strona domowa grupy: http://www.is.wns.edu.pl
Literatura:

Bajdak Andrzej (red.) – Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003

Frontczak T. – Twój biznes w Internecie. Podręcznik e-marketingu, Axel Springer Polska, Warszawa 2009

Mącik R. – Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009

Michalak P., Daszkiewicz D., Musz A., – Marketing wirusowy w Internecie, Helion, Gliwice 2009

Pankiewicz K. (red) – E-marketing w akcji, Helion, Gliwice 2008

Wiktor J.W. - Komunikacja Marketingowa, PWN, Warszawa 2013.

Pabian A. - Promocja, nowoczesne środki i formy. DIFIN, Warszawa 2008.

Zakres tematów:

Wprowadzenie do komunikacji internetowej.

Pojęcie i istota działań marketingowych w Internecie.

Historia Internetu w Polsce i na świecie.

Promocja w Internecie: reklama, programy lojalnościowe, kampanie promocyjne

Konsument w Internecie - typologia i klasyfikacje.

Produkt w Internecie. Relacje z klientami.

E-handel, sprzedaż internetowa

Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu

E-mailing i inne kanały komunikacji internetowej.

Trendy w marketingu internetowym

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia mają na celu praktyczne wykorzystanie nabytych umiejętności poprzez udział w projekcie badawczym. Co roku studenci biorą udział w projektach, które są realizowane w wybranym środowisku lokalnym. W roku akademickim 2018/2019 projekt ten opiera się na wykorzystaniu dostępnych narzędzie e-marketingu do promocji Żywej Biblioteki; inicjatywy realizowanej w jednej z dzielnic Katowic- Bogucicach. Studenci aktywnie uczestniczą w projektowaniu poszczególnych elementów kampanii promocyjnej, odbywają wizyty studyjne (w Bogucicach), biorą udział w spotkaniach i dyskusjach grup roboczych.

Metody i kryteria oceniania:

Podstawą uzyskania zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach, a także realizacja projektu, stanowiącego temat przewodni zajęć w danym roku akademickim. Po zakończeniu projektu studenci zobowiązani są do przedstawienia raportu, stanowiącego podsumowanie projektu.

Uwagi:

6 semestr Socjologia SRIKS (stacjonarne 1 stopnia)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)