Przedmiot fakultatywny SRiKS-6: Komunikacja i marketing internetowy [05-SO-R-S1-KMI]
semestr letni 2018/2019
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Przedmiot fakultatywny SRiKS-6: Komunikacja i marketing internetowy [05-SO-R-S1-KMI] |
Zajęcia: |
semestr letni 2018/2019 [2018/2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 9:35 - 11:05
sala 235 Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | 50 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Dorota Nowalska-Kapuścik |
Strona domowa grupy: | http://www.is.wns.edu.pl |
Literatura: |
Bajdak Andrzej (red.) – Internet w marketingu, PWE, Warszawa 2003 Frontczak T. – Twój biznes w Internecie. Podręcznik e-marketingu, Axel Springer Polska, Warszawa 2009 Mącik R. – Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2009 Michalak P., Daszkiewicz D., Musz A., – Marketing wirusowy w Internecie, Helion, Gliwice 2009 Pankiewicz K. (red) – E-marketing w akcji, Helion, Gliwice 2008 Wiktor J.W. - Komunikacja Marketingowa, PWN, Warszawa 2013. Pabian A. - Promocja, nowoczesne środki i formy. DIFIN, Warszawa 2008. |
Zakres tematów: |
Wprowadzenie do komunikacji internetowej. Pojęcie i istota działań marketingowych w Internecie. Historia Internetu w Polsce i na świecie. Promocja w Internecie: reklama, programy lojalnościowe, kampanie promocyjne Konsument w Internecie - typologia i klasyfikacje. Produkt w Internecie. Relacje z klientami. E-handel, sprzedaż internetowa Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu E-mailing i inne kanały komunikacji internetowej. Trendy w marketingu internetowym |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia mają na celu praktyczne wykorzystanie nabytych umiejętności poprzez udział w projekcie badawczym. Co roku studenci biorą udział w projektach, które są realizowane w wybranym środowisku lokalnym. W roku akademickim 2018/2019 projekt ten opiera się na wykorzystaniu dostępnych narzędzie e-marketingu do promocji Żywej Biblioteki; inicjatywy realizowanej w jednej z dzielnic Katowic- Bogucicach. Studenci aktywnie uczestniczą w projektowaniu poszczególnych elementów kampanii promocyjnej, odbywają wizyty studyjne (w Bogucicach), biorą udział w spotkaniach i dyskusjach grup roboczych. |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą uzyskania zaliczenia jest aktywny udział w zajęciach, a także realizacja projektu, stanowiącego temat przewodni zajęć w danym roku akademickim. Po zakończeniu projektu studenci zobowiązani są do przedstawienia raportu, stanowiącego podsumowanie projektu. |
Uwagi: |
6 semestr Socjologia SRIKS (stacjonarne 1 stopnia) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.