Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.3]
semestr zimowy 2018/2019
lektorat,
grupa nr 44
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.3] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 44 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Iwona Wiąk-Domka | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: English File Intermediate Student’s Book and Workbook, wydawnictwo Oxford University Press Literatura uzupełniająca: Raymond Murphy ‘English Grammar in Use’ materiały z Internetu dotyczące omawianych zagadnień |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 5-6 podręcznika podstawowego (English File Intermediate) 1. Omawianie zagadnień związanych ze sportem i kulturą fizyczną. 2. Prowadzenie narracji w czasie przeszłym - czasy past simple, past continuous i past perfect. 3. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego ze sportem i kulturą fizyczną. 4. Zabieranie głosu w dyskusji dotyczącej różnych przesądów i prób oszustw w sporcie zawodowym. 5. Opisywanie stanów i czynności powtarzających się-habits (usually, used to). 6. Poszerzenie słownictwa z zakresu związków międzyludzkich (relationships). 7. Użycie konstrukcji strony biernej-passive voice. 8. Rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem (tekst narracyjny, wywiad). 9. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z kinematografią i sztuką filmową. 10. Pogłębianie umiejętności czytania ze zrozumieniem (w oparciu o teksty zawarte w podręczniku). 11. Wyrażanie dedukcji z wykorzystaniem czasowników modalnych (might, can’t, must). 12. Opisywanie wyglądu zewnętrznego i poszerzanie zakresu słownictwa związanego z częściami ludzkiego ciała. 13. Doskonalenie wymowy, intonacja i akcent zdaniowy, łączenie słów. • Doskonalenie umiejętności wypowiadania się w formie pisemnej i/lub ustnej na tematy poruszane na zajęciach. • Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego, z wykorzystaniem materiałów audio i video. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy wlasnej studenta: 30 Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; II ROK [WYDZIAŁ FILOLOGICZNY: Kultury mediów] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.