Praktyczna nauka języka angielskiego [02-FL-JRB-S1-PNJA03]
semestr zimowy 2018/2019
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka angielskiego [02-FL-JRB-S1-PNJA03] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2018/2019 [2018/2019Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
każdy wtorek, 13:15 - 14:45
(sala nieznana)
każdy czwartek, 13:15 - 14:45
sala 3.8 Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 4 |
Limit miejsc: | 30 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Jadwiga Nabielska |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa Dellar, H., Walkley, A., 2017. Outcomes - Upper Intermadaite. Course Book.NGL. Literatura uzupełniająca Vince, M.2009. Macmillan English Grammar in Context – advanced. Macmillan. McCarthy, M, O’Dell. F. Seria In Use opublikowana przez Cambridge University Press: English Vocabulary in Use advanced (2006), English Colllocations in Use (2004), English Idioms in Use (2006), English Phrasal Verbs in Use (2004). Materiały ze stron internetowych wydawnictw: Pearson, Oxford University Press, Macmillan, a także BBC, British Council i inne. Dodatkowe materiały przygotowane przez prowadzącego. |
Zakres tematów: |
Dyskusja na temat winy i kary- co powoduje, że ludzie krzywdzą innych. Trendy i statystyki - dyskusja nt. roli więzienia Rozumienie tekstu słuchanego - kara czy resocjalizacja? Stopień prawdopodobieństwa, wyrażenia rzeczownikowe Kariera zawodowa i wybór kierunku studiów pozytywy i negatywy pracy zawodowej Okresy warunkowe - ćwiczenia zaawansowane Rozumienie tekstu czytanego - moja pierwsza praca Kontakty towarzyskie - uroczystości, przyjęcia -wyrażenia typowe do zaproszeń Future Perfect- ćwiczenia Question Tags - ćwiczenia |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikatywnej metody nauczania i metody łączone, z pisemną i ustną informacją zwrotną, z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ciągłe ocenianie (continuous assessment).Ocena wypowiedzi ustnych i zadań pisemnych wykonywanych przez studenta w trakcie zajęć oraz w ramach pracy własnej studenta Aktywne uczestnictwo w zajęciach, oceny pozytywne z testów, prac pisemnych, odpowiedzi ustnych, prezentacji Student uzyskuje zaliczenie na podstawie testów sprawdzających po każdej jednostce, oddanych prac pisemnych i różnych form wypowiedzi ustnych Ocena bdb – wypowiedzi ustne i pisemne studenta są poprawne gramatycznie, wyczerpujące, oddające pełny zakres umiejętności i wiedzy. Student w 100% opanował materiał przewidziany w danym semestrze. Ocena db – student wykazuje się umiejętnościami w stopniu obejmującym 80% przewidzianego materiału, tzn.: w wypowiedziach ustnych i pisemnych mogą wystąpić nieliczne błędy, które nie utrudniają komunikacji. Potrafi samodzielnie poprawić własne błędy. Ocena dst - student powinien wykazać się umiejętnościami w stopniu dostatecznym - ok. 65%. Potrafi wykonać typowe ćwiczenia o średnim stopniu trudności. Wypowiada się i pisze z licznymi błędami - utrudniają one, ale nie uniemożliwiają komunikacji. Ocena ndst – student nie opanował wiadomości i umiejętności nawet w minimalnym stopniu (< 65%). Nie zaliczył prac pisemnych i ustnych, nie jest w stanie wykonać ćwiczeń o małym stopniu trudności Skala ocen: 100-93% = bdb (bardzo dobry) 92-86% = db+ (plus dobry) 85-79% = db (dobry) 78-72% = dst+ (plus dostateczny) 71-65% = dst (dostateczny) 64% i mniej = ndst (niedostateczny) Student uzyskuje zaliczenie na podstawie testów sprawdzających po każdej jednostce, oddanych prac pisemnych i różnych form wypowiedzi ustnych. |
Uwagi: |
Studenci III semestru /stacjon. I st./ - specjaln. j. rosyjski, progr. j. biznesu (B2) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.