Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.2]
semestr letni 2018/2019
lektorat,
grupa nr 13
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.2] |
Zajęcia: |
semestr letni 2018/2019 [2018/2019L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 13 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 12:45 - 14:15
sala 362 Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych (Katowice, ul. Bankowa 14) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 18 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Małgorzata Gępka |
Literatura: |
literatura obowiązkowa Podręcznik ‘English File’ B1, Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, wyd. 3rd edition Oxford University Press 2013; literatura uzupełniająca ‘MyGrammarLab’ B1/B2, Mark Foley, Diane Hall, wyd. Pearson, 2012 ‘English Grammar in Context’, Michael Vince, wyd. MacMillan Heinemann, 2012 ‘Gramatyka Angielska’, Janusz Siuda, wyd. Angloman, 1992 `English Grammar in Use`, R. Murphy, wyd. Cambridge University Press, 2010 `A Practical English Grammar` A. J.Thomson, A.V.Martinet, wyd. Oxford University Press, 1994 dodatkowe materiały przygotowane przez lektora; Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW: http://el.us.edu.pl/spnjo/course/ (kurs wspomagający lektorat 2) http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=33 E-lektorat – język angielski: http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134 Leksyka: Appearance and Personality Platforma e-learningowa Moodle(opcjonalnie) |
Zakres tematów: |
*Wypowiadanie się na temat podróżowania różnymi środkami transportu w dużych aglomeracjach miejskich; rozmowa o przestrzeganiu przepisów drogowych i zachowaniu zasad bezpieczeństwa; przedstawianie stereotypów dotyczących mężczyzn i kobiet ( ich zainteresowania, zachowania, rozmowy); przeprowadzanie wywiadu; opisywanie porażek i odniesionych sukcesów - pokonywanie barier psychologicznych; wspólne rozważanie, jakie są sposoby skutecznego uczenia się języków obcych; dyskusja na temat używania telefonów komórkowych; analiza dobrych i złych manier w różnych sytuacjach i kulturach; *Opisywanie zdarzeń posługując się stopniowaniem przymiotników, zgadzanie się lub nie z przedmówcą, ćwiczenie zastosowania zaimków określonych i nieokreślonych; ćwiczenie w dialogach użycia: can, could, be able to, must, have to, should; *Leksyka zgodnie z zagadnieniami tematycznymi dyktowanymi podręcznikiem dla studentów: 3A – transport, 3B – kolokacje: czasowniki/przymiotniki + przyimki, 4A – przymiotniki kończące się na –ed i –ing, 4B - rozmowy telefoniczne. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. 30 h pracy własnej studenta Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, materiałami na platformie e-learningowej (opcjonalnie). Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, e-mail). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Opanowanie materiału gramatyczno-leksykalnego oraz nabycie sprawności językowych określonych w treściach zajęć. Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów na semestr ( waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1), - praca studenta na platformie e-learningowej ( waga 1), - innych form pracy własnej studenta ( np. projekt); Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) |
Uwagi: |
PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; I ROK [WYDZIAŁ NAUK SOPŁECZNYCH: Socjologia, Praca socjalna] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.