Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.2]
semestr letni 2018/2019
lektorat,
grupa nr 47
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.2] |
Zajęcia: |
semestr letni 2018/2019 [2018/2019L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 47 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 12:45 - 14:15
sala 371-372 Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych (Katowice, ul. Bankowa 14) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 19 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Maria Stec |
Literatura: |
English File Intermediate 3rd edition, Ch. Latham-Koenig, C. Oxenden, Wyd. Oxford. 2013 Literatura uzupełniająca Słowniki językowe i zasoby Internetu Słownik tematyczny języka angielskiego Podręczniki do nauki gramatyki na poziomie B1 Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora |
Zakres tematów: |
1. Przypominanie stopniowania przymiotników. 2. Zwiększenie zasobów słownictwa na temat transportu, utrwalanie przedimków. 3. Zastosowanie kolokacji językowych w szerszym zakresie na podstawie stereotypów damsko-męskich. 4. Wyrażanie opinii na temat relacji międzyludzkich. 5. Powtarzanie i utrwalanie zastosowania czasowników modalnych. 6. Użycie imiesłowów biernych, czynnych, współczesnych i zaprzeszłych. 7. Rozwijanie autonomii studenta poprzez strategie uczenia się języka obcego. 8. Poznawanie słownictwa i etykiety przeprowadzani rozmów telefonicznych. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest, case study). liczba godzin pracy własnej studenta 30 opis pracy własnej studenta Praca ze słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog). Przygotowywanie do egzaminu/zaliczenia. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: - z minimum 3 testów na semestr (waga 2), - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych (waga 1), - z innych form pracy własnej studenta ( np. projekty i prezentacje). Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) |
Uwagi: |
PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; I ROK [WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH: Socjologia, Praca socjalna] |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.