Język obcy (cz. 4) [06-PE-EWP-N1-34.1]
semestr letni 2018/2019
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język obcy (cz. 4) [06-PE-EWP-N1-34.1] | ||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2018/2019 [2018/2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, niedziela (niestandardowa częstotliwość), 11:30 - 13:00
sala 112 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 14 | ||||||||||||
Limit miejsc: | 18 | ||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||
Prowadzący: | Iwona Mrozińska | ||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Podręcznik: Oxenden, C; Latham-Koenig, C (2014). New English File Third Edition Multipack A Pre-Intermediate Literatura uzupełniająca: 1. Murphy, R (2013). Essential grammar in use, Cambridge University Press. 2. Matasek, M (1996). Gramatyka I słownictwo angielskie w ćwiczeniach, Altravox Press. 3. Swan, M; Walter, C (2011). Oxford English Grammar Course Basic, Oxford University Press. Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora Kurs językowy zamieszczony na platformie UPGOW: http://el.us.edu.pl/upgow/course/index.php?categoryid=33 E-lektorat – język angielski: http://el.us.edu.pl/upgow/course/view.php?id=134 oraz kurs „Practice Makes Perfect”: http://el.us.edu.pl/spnjo/course/view.php?id=29 |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 4C/5A/5B/5C podręcznika English File Third Edition Multipack A, poziom pre-intermediate. 1. Rozwijanie umiejętności wypowiadania się na temat stylu życia z zastosowaniem kolokacji z wyrazem "time" oraz konstrukcji porównawczej "as + przymiotnik +as" i wyższego stopnia przymiotnika. 2. Porównywanie doświadczeń związanych z atrakcjami turystycznymi w różnych miastach przy użyciu najwyższego stopnia przymiotnika . Doskonalenie umiejętności stopniowania przymiotników . Poszerzenie leksyki z zakresu opisywania miast . 3. Formułowanie wypowiedzi na temat stylu życia i diety (doskonalenie słownictwa z zakresu tematu). Doskonalenie użycia wyrażeń "too, not enough". Rozwijanie umiejętności rozumienia ze słuchu oraz mówienia w kontekście sytuacji codziennych - "wizyta w restauracji". 4. Wypowiadanie się na temat przyszłości: przewidywań oraz planów na przyszłość z zastosowaniem czasu Future Simple oraz Present Continuous. Rozwijanie leksyki i funkcji językowych z zakresu reagowania na przewidywania przyszłości (zastosowanie wyrażeń "I hope so, I think so, perhaps, itp.). 5. Utrwalenie materiału - ćwiczenia gramatyczne, leksykalne oraz komunikacyjne (dialog, dyskusja w grupie) nawiązujące do zrealizowanego materiału, przygotowujące do egzaminu końcowego po lektoracie ). |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody prowadzenia zajęć: Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. liczba godzin pracy własnej studenta:40 Opis pracy własnej studenta: Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, materiałami na platformie e-learningowej . Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład prezentacja, dialog, list ). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen: - z minimum 2 testów leksykalno-gramatycznych na semestr, - z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych, - innych form pracy własnej studenta. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 - 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) Egzamin końcowy ma formę pisemną, obejmuje materiał leksykalno-gramatyczny oraz sprawności językowe, i przewidziany jest na 90 minut. Pierwszy termin egzaminu odbywa się w sesji egzaminacyjnej. Egzamin poprawkowy odbywa się w sesji poprawkowej. Dokładne terminy obu części egzaminu lektor uzgadnia ze studentami. " Egzamin zawiera następujące elementy: 1.Rozumienie tekstu słuchanego; 2.Rozumienie tekstu czytanego; 3.Struktury językowe (leksyka, gramatyka, komunikacja); 4.Krótka forma pisemna. Skala ocen: 90-100% = bdb ( bardzo dobry) 84-89% = db+ ( dobry plus) 75-83% = db ( dobry) 69-74% = dst+ ( dostateczny plus) 60-68% = dst ( dostateczny) 0-59% = ndst ( niedostateczny) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.