Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Elementy marketingu w turystyce [02-FL-RWT-S1-EMT02] semestr letni 2018/2019
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Elementy marketingu w turystyce [02-FL-RWT-S1-EMT02]
Zajęcia: semestr letni 2018/2019 [2018/2019L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 11:30 - 13:00
sala 3.26
Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 24
Limit miejsc: 30
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Agnieszka Lenart
Literatura:

A. Panasiuk, Marketing w turystyce i rekreacji, Warszawa 2018.

A. Oleksiuk, Marketing usług turystycznych, Warszawa 2009.

T. Chudoba, Marketing w turystyce, CeDeWu 2011.

W. W. Gaworecki, Turystyka, Warszawa 2010.

Turystyka, pod red. W. Kurka, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2007.

R. W. Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami, tłum. A. Jankowiak, Warszawa 2017.

Ustawa o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych

Zakres tematów:

Potencjał rynku turystycznego

Jakość usług turystycznych

Produkt i cena na rynku usług turystycznych

Produkty regionalne i ich znaczenie

Marka turystyczna

Reklama produktu turystycznego i usług turystycznych

Sposoby dystrybucji usług turystycznych

Plan strategiczny działań marketingowych

Organizacja kampanii marketingowych

Zarządzanie informacją turystyczną

Metody dydaktyczne:

wykład informacyjny, ćwiczenia problemowe, analiza, dyskusja, prezentacja multimedialna

Metody i kryteria oceniania:

Ocenę pozytywną student uzyskuje, gdy bierze czynny udział w dyskusji, udziela odpowiedzi na stawiane pytania, aktywnie pracuje w grupie

Uwagi:

Studenci II semestru /stacjon. I st./ - specjaln. j. rosyjski w turystyce

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)