Elementy marketingu w turystyce [02-FL-RWT-S1-EMT02]
semestr letni 2018/2019
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Elementy marketingu w turystyce [02-FL-RWT-S1-EMT02] |
Zajęcia: |
semestr letni 2018/2019 [2018/2019L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 11:30 - 13:00
sala 3.26 Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 24 |
Limit miejsc: | 30 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Agnieszka Lenart |
Literatura: |
A. Panasiuk, Marketing w turystyce i rekreacji, Warszawa 2018. A. Oleksiuk, Marketing usług turystycznych, Warszawa 2009. T. Chudoba, Marketing w turystyce, CeDeWu 2011. W. W. Gaworecki, Turystyka, Warszawa 2010. Turystyka, pod red. W. Kurka, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2007. R. W. Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami, tłum. A. Jankowiak, Warszawa 2017. Ustawa o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych |
Zakres tematów: |
Potencjał rynku turystycznego Jakość usług turystycznych Produkt i cena na rynku usług turystycznych Produkty regionalne i ich znaczenie Marka turystyczna Reklama produktu turystycznego i usług turystycznych Sposoby dystrybucji usług turystycznych Plan strategiczny działań marketingowych Organizacja kampanii marketingowych Zarządzanie informacją turystyczną |
Metody dydaktyczne: |
wykład informacyjny, ćwiczenia problemowe, analiza, dyskusja, prezentacja multimedialna |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenę pozytywną student uzyskuje, gdy bierze czynny udział w dyskusji, udziela odpowiedzi na stawiane pytania, aktywnie pracuje w grupie |
Uwagi: |
Studenci II semestru /stacjon. I st./ - specjaln. j. rosyjski w turystyce |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.