Konwersatorium w języku angielskim [05-DF-S2-30]
semestr letni 2019/2020
Konwersatorium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Konwersatorium w języku angielskim [05-DF-S2-30] |
Zajęcia: |
semestr letni 2019/2020 [2019/2020L]
(zakończony)
Konwersatorium [K], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 8:00 - 9:30
sala 331B Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 7 |
Limit miejsc: | 7 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Gabriela Besler |
Literatura: |
Literatura wskazana przez prowadzącego do omówienia i dyskusji: -Grebski M.E., Wolniak R.:. Innovativeness and Creativity as Nature and Nurture, „Scientific Papers of Silesian University of Technology” nr 1995 (2018). -Lu J.G., Akinola M., Mason M. F.: Switching on Creativity, „Rotman Management Magazine”, January 2019. -Naff C. F.: Can humanism overcome hate? „The Humanist”, January–February 2019. -Norman A.: Getting Humanism Right-Sight up. A Reality-Based »Mattering Map« and Alternative Humanist Manifesto, „The Humanist”, January–February 2015. -Patton M.Q., Foote N., Radner J.: A Foundation's Theory of Philanthropy: What It Is, What It Provides, How to Do It, „The Foundation Review”, vol. 7, iss. 4 (2015). -Trafas M.: Making Good: Humanist Philanthropy & The Duty to Give. „ The Humanist”, September–October 2017. -Wilson J.: The Frankenstein Problem, „Royal Institute of Philosophy”, vol. 39, no. 149 (1964). Ponadto pozycje angielskojęzyczne zaproponowane przez Studenta, adekwatne do wybranej tematyki prezentacji i towarzyszącej jej dyskusji. Prowadzący dba o akademicki poziom materiałów źródłowych, zwracając uwagę na zawartość terminologii angielskiej charakterystycznej dla danego kierunku. |
Zakres tematów: |
Zagadnienia współczesnych problemów humanizmu, filantropii oraz humanitaryzmu. Problem kreatywności oraz innowacyjności w aspekcie wymagań praktycznych. Ponadto tematyka prezentacji i konwersacji związana z kierunkiem studiów i indywidualnymi teoretycznymi zainteresowaniami Studenta. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia prowadzone na podstawie prezentacji multimedialnej przygotowanej przez studenta. Prezentacji towarzyszy omówienie, przeanalizowanie i objaśnienie istotnych elementów zaaranżowanej sytuacji i dyskusji w języku angielskim. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena przygotowania do zajęć oraz aktywności na zajęciach; ocena wiedzy i umiejętności jej zastosowania w trakcie prowadzenia przez studenta(ów) fragmentu zajęć bądź też ocena interaktywnej współpracy na zajęciach (komentarze, uwagi, polemika, dyskusja). Ocena: bardzo dobry (5.0) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji i dyskusji w oparciu o teksty źródłowe i literaturę uzupełniającą; przedstawienie w języku obcym fragmentów samodzielnie przygotowanej pracy naukowej dotyczącej problemów poruszanych podczas prezentacji Ocena: dobry plus (4.5) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji i dyskusji w oparciu o teksty źródłowe i literaturę uzupełniającą; przedstawienie w języku obcym fragmentów samodzielnie przygotowanej pracy naukowej dotyczącej problemów poruszanych podczas prezentacji (z niewielkimi uchybieniami formalnymi); Ocena: dobry (4.0) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji i dyskusji w oparciu o teksty źródłowe i literaturę uzupełniającą; przedstawienie w języku obcym fragmentów samodzielnie przygotowanej pracy naukowej dotyczącej problemów poruszanych podczas prezentacji (z niewielkimi uchybieniami merytorycznymi lub formalnymi) Ocena: dostateczny plus (3.5) – przedstawienie referatu multimedialnego wykazującego umiejętność analizy danego zagadnienia oraz argumentacji i dyskusji w oparciu o teksty źródłowe i literaturę uzupełniającą; przedstawienie w języku obcym fragmentów samodzielnie przygotowanej pracy naukowej dotyczącej problemów poruszanych podczas prezentacji (z uchybieniami merytorycznymi lub formalnymi, umożliwiającymi jednak sprawną komunikację i interakcję z odbiorcami referatu) Ocena: dostateczny (3.0) – dyskusja w oparciu o teksty źródłowe i literaturę uzupełniającą; przedstawienie w języku obcym fragmentów samodzielnie przygotowanej pracy naukowej (na poziomie akceptowalnym). |
Uwagi: |
Przedmioty obowiązkowe, 4 sem. Doradztwo filozoficzne i coaching, studia stacjonarne II stopnia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.