Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praca dyplomowa: moduł 1, Seminarium dyplomowe 1 [02-FA-TX-S1-SD1-5] semestr zimowy 2019/2020
seminarium, grupa nr 6

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Praca dyplomowa: moduł 1, Seminarium dyplomowe 1 [02-FA-TX-S1-SD1-5]
Zajęcia: semestr zimowy 2019/2020 [2019/2020Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 13:45 - 15:15
sala 3.58
Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 13
Limit miejsc: 15
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Justyna Jajszczok
Literatura:

Literatura obowiązkowa

1. https://www.timsquirrell.com/blog/tim-squirrell-how-to-write-better-essays

2. https://owl.purdue.edu/owl/purdue_owl.html

3. https://www.plagiarism.org/

Literatura uzupełniająca

1. Axeleod, Rise and Charles Cooper. The St. Martin’s Guide to Writing. Boston, New York: Bedford/St. Martin’s, 2010.

2. Bullock, Richard and Francine Weinberg. The Norton Field Guide to Writing. New York and London: W. W. Norton & Company, 2009.

3. Chakravarty, Auditi. Grammar and Usage for Better Writing. New York: Amsco School Publications, 2008.

4. Fawcett, Susan. Evergreen. A Guide to Writing with Reading. Boston: Wadsworth, 2012.

5. Glenn, Cheryl. The Harbrace Guide to Writing. Boston: Wadsworth, 2008.

6. Greene, Stuart and April Lidinsky. From Inquiry to Academic Writing. Boston, New York: Bedford/St. Martin’s, 2012.

7. Kane, Thomas S. The Oxford Essential Guide to Writing. New York: Berkeley Books, 2000.

8. Murray, Rowena and Sarah Moore. The Handbook of Academic Writing. A Fresh Approach. Maidenhead and New York: Open University Press, 2006.

9. Rosenwasser, David and Jill Stephen. Writing Analytically. Boston: Wadsworth, 2009.

10. Swales, John M., and Christine B. Feak. Academic Writing for Graduate Students: Essential Tasks and Skills. A Course for Nonnative Speakers of English. University of Michigan Press, 1994.

11. https://www.timsquirrell.com/blog/tim-squirrell-how-to-write-better-essays

Zakres tematów:

1. Struktura pracy dyplomowej; teza pracy;

2. Literatura podmiotu i przedmiotu;

3. Arkusz stylu; cytowanie i odwoływanie; bibliografia (Chicago AD)

4. Plagiat;

5. Narzędzia metodologiczne;

6. Metodologia literaturoznawcza w praktyce: case studies i samodzielna praca.

Metody dydaktyczne:

dyskusja

indywidualne konsultacje

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie w oparciu o trzy oceny:

1. plan pracy wraz z tezą pracy,

2. bibliografia

3. rozdział teoretyczny pracy

Uwagi:

III rok filologii angielskiej, specjalność tłumaczeniowa

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)