Praca dyplomowa: moduł 1, Seminarium dyplomowe 1 [02-FA-TX-S1-SD1-5]
semestr zimowy 2019/2020
seminarium,
grupa nr 6
Przedmiot: | Praca dyplomowa: moduł 1, Seminarium dyplomowe 1 [02-FA-TX-S1-SD1-5] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2019/2020 [2019/2020Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy czwartek, 13:45 - 15:15
sala 3.58 Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 13 |
Limit miejsc: | 15 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Justyna Jajszczok |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa 1. https://www.timsquirrell.com/blog/tim-squirrell-how-to-write-better-essays 2. https://owl.purdue.edu/owl/purdue_owl.html 3. https://www.plagiarism.org/ Literatura uzupełniająca 1. Axeleod, Rise and Charles Cooper. The St. Martin’s Guide to Writing. Boston, New York: Bedford/St. Martin’s, 2010. 2. Bullock, Richard and Francine Weinberg. The Norton Field Guide to Writing. New York and London: W. W. Norton & Company, 2009. 3. Chakravarty, Auditi. Grammar and Usage for Better Writing. New York: Amsco School Publications, 2008. 4. Fawcett, Susan. Evergreen. A Guide to Writing with Reading. Boston: Wadsworth, 2012. 5. Glenn, Cheryl. The Harbrace Guide to Writing. Boston: Wadsworth, 2008. 6. Greene, Stuart and April Lidinsky. From Inquiry to Academic Writing. Boston, New York: Bedford/St. Martin’s, 2012. 7. Kane, Thomas S. The Oxford Essential Guide to Writing. New York: Berkeley Books, 2000. 8. Murray, Rowena and Sarah Moore. The Handbook of Academic Writing. A Fresh Approach. Maidenhead and New York: Open University Press, 2006. 9. Rosenwasser, David and Jill Stephen. Writing Analytically. Boston: Wadsworth, 2009. 10. Swales, John M., and Christine B. Feak. Academic Writing for Graduate Students: Essential Tasks and Skills. A Course for Nonnative Speakers of English. University of Michigan Press, 1994. 11. https://www.timsquirrell.com/blog/tim-squirrell-how-to-write-better-essays |
Zakres tematów: |
1. Struktura pracy dyplomowej; teza pracy; 2. Literatura podmiotu i przedmiotu; 3. Arkusz stylu; cytowanie i odwoływanie; bibliografia (Chicago AD) 4. Plagiat; 5. Narzędzia metodologiczne; 6. Metodologia literaturoznawcza w praktyce: case studies i samodzielna praca. |
Metody dydaktyczne: |
dyskusja indywidualne konsultacje |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie w oparciu o trzy oceny: 1. plan pracy wraz z tezą pracy, 2. bibliografia 3. rozdział teoretyczny pracy |
Uwagi: |
III rok filologii angielskiej, specjalność tłumaczeniowa |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.