Seminarium dyplomowe 1 [12-PE-WIP-N1-7SD1]
semestr letni 2019/2020
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe 1 [12-PE-WIP-N1-7SD1] | ||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2019/2020 [2019/2020L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 18:00 - 19:30
sala 104 Budynek B (Cieszyn, ul. Bielska 62) jaki jest adres? |
||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 5 | ||||||||||||||
Limit miejsc: | 5 | ||||||||||||||
Prowadzący: | Anastazja Sorkowicz | ||||||||||||||
Literatura: |
• Babbie E., Podstawy badań społecznych. • Boć J., Jak pisać pracę magisterską. • Grzybowski P. P., Sawicki K., Pisanie prac i sztuka ich prezentacji. • Łobocki M., Metody i techniki badan pedagogicznych. • Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. • Maszke A. W., Metody i techniki badań pedagogicznych. • Puślecki W., Model pedagogicznej pracy naukowej. • Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych. • Węglińska M., Jak pisać pracę magisterską? Poradnik dla studentów. • Woźniak K., O pisaniu pracy magisterskiej na studiach humanistycznych. Przewodnik praktyczny. • Zaczyński W., Poradnik autora prac seminaryjnych, dyplomowych i magisterskich. • Zaczyński W., Praca badawcza nauczyciela. • Zenderowski R., Praca magisterska. Jak pisać i obronić? Wskazówki metodologiczne. |
||||||||||||||
Zakres tematów: |
Przygotowanie do samodzielnego określenia problematyki, która zostanie podjęta w pracy licencjackiej. Studiowanie wybranej literatury przedmiotu oraz literatury metodologicznej. Przygotowanie koncepcji pracy licencjackiej. Omawianie koncepcji pracy. |
||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca z małą grupą, dyskusja, konsultacje indywidualne. |
||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Wypowiedź na forum grupy - omówienie przestudiowanej lektury. Podanie propozycji problematyki badawczej wraz z uzasadnieniem. Znajomość literatury przedmiotu. Poprawność merytoryczna wypowiedzi, umiejętność poszukiwania i wykorzystania literatury, terminowość. Wypowiedź pisemna - koncepcja pracy licencjackiej: uzasadnienie wyboru konkretnej tematyki, ustalenie planu pracy, znajomość literatury przedmiotu. Poprawność merytoryczna koncepcji pracy, umiejętność uzasadnienia wyboru tematu, dobór literatury przedmiotu, czytelny sposób prezentacji, terminowość. Weryfikacja prowadzona na bieżąco. Konkretne terminy ustalane ze studentami. |
||||||||||||||
Uwagi: |
dr Sorkowicz |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.