Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium (sem. 1) [06-PE-EWP-S1-38] semestr zimowy 2019/2020
seminarium, grupa nr 6

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium (sem. 1) [06-PE-EWP-S1-38]
Zajęcia: semestr zimowy 2019/2020 [2019/2020Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 12
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Alicja Gałązka
Literatura:

1. Denzin N., Lincoln Y., Metody badań jakościowych, Wyd. T.I., Warszawa 2010.

2. Gibbs G., Analizowanie danych jakościowych, Warszawa 2011.

3. Juszczyk S., Badania ilościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2005.

4. Juszczyk S., Badania jakościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2013.

5. Juszczyk S., Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 1998.

6. Juszczyk S., Statystyka dla pedagogów, Wydawnictwo „Adam Marszałek”, Toruń 2004.

7. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2000.

8. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, „Impuls”, Kraków 1999 lub 2001.

9. Nowak S., Metodologia badań pedagogicznych, PWN, Warszawa 2007.

10. Palka S. (red.), Podstawy metodologii badań w pedagogice, Wyd. GWP, Gdańsk 2010.

11. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych: strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001.

12. Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Wydawnictwo Akademickie „Żak”, Warszawa 1998.

13. Puślecki W., Model pedagogicznej pracy naukowej, „Impuls”, Kraków 2001.

14. Węglińska M., Jak pisać prace magisterską, „Impuls”, Kraków 1997.

15. Zaczyński W., Praca badawcza nauczyciela, Warszawa 1995.

Zakres tematów:

- Uwarunkowania prawne pisania, oddania i obrony pracy dyplomowej.

- Omówienie poszczególnych działań w ramach pisania pracy licencjackiej na przestrzeni czterech semestrów.

- Analiza tematyki prac licencjackich możliwych do podjęcia przez studenta.

- Podjęcie próby wyboru „tematu roboczego” swojej pracy dyplomowej.

- Zapoznanie się z procedurą postępowania badawczego.

- Uwarunkowania i zasady pisania części teoretycznej pracy dyplomowej.

- Omówienie zasad dotyczących odwoływania się do źródeł, sporządzanie przypisów.

- Opracowanie części teoretycznej pracy licencjackiej.

Metody dydaktyczne:

Rozmowa, dyskusja, konsultacja, trening twórczego myślenia.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)