Seminarium (sem. 1) 06-PE-EWP-S1-38
semestr zimowy 2019/2020
seminarium,
grupa nr 9
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium (sem. 1) 06-PE-EWP-S1-38 | |||
Zajęcia |
semestr zimowy 2019/2020 (2019/2020Z)
(zakończony)
seminarium (S), grupa nr 9 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 12 | |||
Limit miejsc: | 12 | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||
Prowadzący: | Irena Polewczyk | |||
Literatura: |
Juszczyk S.: Metodologiczne podstawy badań empirycznych w informatyce. Kraków 1998. Konarzewski K.: Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna. Warszawa 2000 Łobocki M.: Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków 2000. Łobocki M.: Metody badań pedagogicznych. Kraków 2002 Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków, 1999 lub 2001. Nowak S.: Metodologia badań pedagogicznych. Warszawa 2007. Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 1995 Pilch T. , Bauman T. , Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001 |
|||
Zakres tematów: |
Omówienie programu seminarium w kolejnych 4 semestrach studiów. Wybór tematu pracy licencjackiej przez studentów w uwzglednieniem m.in. ich zaintersowań i mozliwosci badawczych - wybór terenu badań i populacji badawczej Gromadzenie i analiza literatury przedmiotu Budowanie i formułowanie celu i przedmiotu badań Formułowanie problemów badawczych Omówienie i wybór metod prowadzenia badań pedagogicznych Ustalenie i dobór i próba opracowania narzędzi badawczych Opracowanie konspektu pracy dyplomowej |
|||
Metody dydaktyczne: |
wykład, dyskusja, analiza dokumentów |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.