Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III [06-PE-EWP-S1-19]
semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III [06-PE-EWP-S1-19] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2019/2020 [2019/2020L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi czwartek (nieparzyste), 13:45 - 15:15
sala 111 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 27 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 27 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Beata Mazepa-Domagała | ||||||||||||||||
Literatura: |
Jak w przypadku wykładów |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Analiza celów edukacji zintegrowanej w klasach I-III - formułowanie celów i zadań dydaktycznych edukacji plastycznej w scenariuszu zajęć (precyzowanie celów nauczania); Projektowanie działań plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym; Konstruowanie scenariuszy zajęć zintegrowanych ukierunkowanych na proces edukacji plastycznej – zajęcia warsztatowe; |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Jak w opisie modułu |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Projekt indywidualny-Przygotowanie indywidualnych projektów w postaci scenariuszy zajęć plastycznych realizowanych na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego i wychowania przedszkolnego; Ocena bardzo dobra – wysoka jakość przygotowanego projektu, niestandardowe podejście do projektowanych działań plastycznych Ocena dobra – dobra jakość przygotowanego projektu, standardowe podejście Ocena dostateczna – zadowalająca jakość przygotowanego projektu Ocena niedostateczna – jakość projektu niewystarczająca, z wieloma brakami Prace praktyczno-metodyczne-Ocena przydatności wybranych rozwiązań metodycznych, środków, form pracy stosowanych w edukacji plastycznej na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego i wychowania przedszkolnego Ocenie podlega: jakość i forma materiału dokumentacyjnego (protokołów) oraz systematyczne uczestnictwo w zajęciach. Ocena bardzo dobra – systematyczna praca w ciągu semestru, wysoka jakość prac praktyczno-metodycznych, kreatywność w zakresie przekształcania informacji w twórcze pomysły. Ocena dobra – systematyczna praca w ciągu semestru, dobra jakość przygotowanych prac praktyczno-metodycznych Ocena dostateczna – zadowalająca praca w ciągu semestru, zadowalająca jakość przygotowanych prac praktyczno-metodycznych Ocena niedostateczna – jakość prac praktyczno-metodycznych niewystarczająca, z wieloma brakami, niewystarczająca frekwencja (ponad 50% zajęć opuszczonych). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.