Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III [06-PE-EWP-S1-19] semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III [06-PE-EWP-S1-19]
Zajęcia: semestr letni 2019/2020 [2019/2020L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi czwartek (nieparzyste), 13:45 - 15:15
sala 111
Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 27
Limit miejsc: 27
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Beata Mazepa-Domagała
Literatura:

Jak w przypadku wykładów

Zakres tematów:

Analiza celów edukacji zintegrowanej w klasach I-III - formułowanie celów i zadań dydaktycznych edukacji plastycznej w scenariuszu zajęć (precyzowanie celów nauczania); Projektowanie działań plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym;

Konstruowanie scenariuszy zajęć zintegrowanych ukierunkowanych na proces edukacji plastycznej – zajęcia warsztatowe;

Metody dydaktyczne:

Jak w opisie modułu

Metody i kryteria oceniania:

Projekt indywidualny-Przygotowanie indywidualnych projektów w postaci scenariuszy zajęć plastycznych realizowanych na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego i wychowania przedszkolnego;

Ocena bardzo dobra – wysoka jakość przygotowanego projektu, niestandardowe podejście do projektowanych działań plastycznych

Ocena dobra – dobra jakość przygotowanego projektu, standardowe podejście

Ocena dostateczna – zadowalająca jakość przygotowanego projektu

Ocena niedostateczna – jakość projektu niewystarczająca, z wieloma brakami

Prace praktyczno-metodyczne-Ocena przydatności wybranych rozwiązań metodycznych, środków, form pracy stosowanych w edukacji plastycznej na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego i wychowania przedszkolnego

Ocenie podlega: jakość i forma materiału dokumentacyjnego (protokołów) oraz systematyczne uczestnictwo w zajęciach.

Ocena bardzo dobra – systematyczna praca w ciągu semestru, wysoka jakość

prac praktyczno-metodycznych, kreatywność w zakresie przekształcania informacji w twórcze pomysły.

Ocena dobra – systematyczna praca w ciągu semestru, dobra jakość przygotowanych prac praktyczno-metodycznych

Ocena dostateczna – zadowalająca praca w ciągu semestru, zadowalająca jakość przygotowanych prac praktyczno-metodycznych

Ocena niedostateczna – jakość prac praktyczno-metodycznych niewystarczająca, z wieloma brakami, niewystarczająca frekwencja (ponad 50% zajęć opuszczonych).

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)