Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.3] semestr zimowy 2019/2020
lektorat, grupa nr 16

To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.3]
Zajęcia: semestr zimowy 2019/2020 [2019/2020Z] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 16 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 13:45 - 15:15
sala 136
Wydział Nauk Społecznych oraz Wydział Humanistyczny (Katowice, ul. Bankowa 11) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 23
Limit miejsc: 22
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Prowadzący: Anna Wolska
Literatura:

literatura obowiązkowa

Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden: "English File” 3E, B1, OUP 2013

literatura uzupełniająca

R. Murphy: ”English Grammar in Use” Intermediate, CUP 2010

BJ Thomas: “Intermediate vocabulary”, Nelson Ltd.

M. Vince: “Intermediate Language Practice”, Heinemann ELT.

Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora

Zakres tematów:

1. Używanie słownictwa z zakresu sportu typu : stadium, captain ,players , referee, empire oraz podnoszenie kondycji fizycznej z zastosowaniem czasowników frazalnych warm up ,knock out. Dyskusja o przesadach znanych sportowców na podstawie tekstu”If I bounce the ball 3 times”.

2. Wypowiadanie się na temat różnego typu relacji w sferze realnej i w internecie , użycie czasów przeszłych Simple Past ,Past Continouous i Past Perfect-porównanie tych czasów.

3 . Opowiadanie o tym co się będzie robiło w weekend-szczególny nacisk na przysłówki częstotliwości i użycie wyrażenia used to dla czynności zwyczajowej w przeszłości skontrastowanej z czynnościami jednorazowymi wyrażonymi w Simple Past.

4. Słownictwo oznaczające różne formy przyjaźni: to become friends , to hale sth In common: wyrażenia kolokwialne np. fancy someone.

5. Formułowanie opinii na temat serwisów społecznościowych odgrywanie dialogów na temat ludzi dawno nie widzianych ,prośba o przyzwolenie czy przysługę za pomocą rejestru nieformalnego.

6. Leksyka z tematu „Kino” wyrażenie „you are standing In the place where.. uzycie strony biernej wraz z wykonawcą czynności w stylu formalnym.

7. Rodzaje gatunków filmowych np. comedy ,thriller, dokument.-wyrażenie based on.

8. Doskonalenie komunikacji w rejestrze nieformalnym na podstawie opisu zdjęć profilowych- sposób i kryteria doboru słownictwa takiego jak logo ,self portrait czy caricature

9. Rozwijanie zdolności spekulacji i przypuszczeń za pomocą czasowników modalnych May-migth can’t musti stopnia pewności. Formułowanie wypowiedzi ze wygląd zewnętrzny się na podstawie tekstu „Yes, Appearance Matters”

10. Słownictwo związane z częściami ciała –uzycie czasownikow ‘Point” brush.

11.Doskonalenie dwugłosek słów związanych z częściami ciala np. mouth beard.

* doskonalenie wypowiedzi w formie pisemnej czy ustnej na tematy poruszane na zajęciach.

Metody dydaktyczne:

metody prowadzenia zajęć Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji.

liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych) 30

liczba godzin pracy własnej studenta 30

opis pracy własnej studenta Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających

Metody i kryteria oceniania:

Oceną końcową jest średnia ważona ocen:

- z minimum 3 testów na semestr (kompetencyjnych i wiedzowych) ( waga 2),

- z wypowiedzi ustnych i prac pisemnych ( waga 1),

- za aktywne uczestnictwo w zajęciach ( waga 1),

- innych form pracy własnej studenta

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

0-59% = ndst (niedostateczny

Uwagi:

PASMO HUMANISTYCZNO - SPOŁECZNE; II ROK

[WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH: Historia]

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)