Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III [06-PE-EWP-N1-19]
semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Metodyka edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach I-III [06-PE-EWP-N1-19] | ||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2019/2020 [2019/2020L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, niedziela (niestandardowa częstotliwość), 9:45 - 11:15
sala 111 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 20 | ||||||||||||
Limit miejsc: | 19 | ||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||
Prowadzący: | Beata Mazepa-Domagała | ||||||||||||
Literatura: |
Jak w przypadku wykładów |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Analiza celów edukacji zintegrowanej w klasach I-III - formułowanie celów i zadań dydaktycznych edukacji plastycznej w scenariuszu zajęć (precyzowanie celów nauczania); Projektowanie działań plastycznych dzieci w wieku przedszkolnym Konstruowanie scenariuszy zajęć zintegrowanych ukierunkowanych na proces edukacji plastycznej – zajęcia warsztatowe; |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Jak w opisie modułu |
||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Projekt indywidualny-Przygotowanie indywidualnych projektów w postaci scenariuszy zajęć plastycznych realizowanych na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego i wychowania przedszkolnego; Ocena bardzo dobra – wysoka jakość przygotowanego projektu, niestandardowe podejście do projektowanych działań plastycznych Ocena dobra – dobra jakość przygotowanego projektu, standardowe podejście Ocena dostateczna – zadowalająca jakość przygotowanego projektu Ocena niedostateczna – jakość projektu niewystarczająca, z wieloma brakami Prace praktyczno-metodyczne-Ocena przydatności wybranych rozwiązań metodycznych, środków, form pracy stosowanych w edukacji plastycznej na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego i wychowania przedszkolnego Ocenie podlega: jakość i forma materiału dokumentacyjnego (protokołów) oraz systematyczne uczestnictwo w zajęciach. Ocena bardzo dobra – systematyczna praca w ciągu semestru, wysoka jakość prac praktyczno-metodycznych, kreatywność w zakresie przekształcania informacji w twórcze pomysły. Ocena dobra – systematyczna praca w ciągu semestru, dobra jakość przygotowanych prac praktyczno-metodycznych Ocena dostateczna – zadowalająca praca w ciągu semestru, zadowalająca jakość przygotowanych prac praktyczno-metodycznych Ocena niedostateczna – jakość prac praktyczno-metodycznych niewystarczająca, z wieloma brakami, niewystarczająca frekwencja (ponad 50% zajęć opuszczonych). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.