Praktyczna nauka języka hiszpańskiego I [W1-FNHT-S1-PNJH-1]
semestr zimowy 2019/2020
Ćwiczenia 2,
grupa nr 3
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka hiszpańskiego I [W1-FNHT-S1-PNJH-1] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2019/2020 [2019/2020Z]
(zakończony)
Ćwiczenia 2 [C2], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 13:45 - 15:15
sala 1.51 Wydział Humanistyczny – Instytut Językoznawstwa (Sosnowiec, ul. Grota-Roweckiego 5) jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 19 |
Limit miejsc: | 40 |
Prowadzący: | Anna Gryglaszewska |
Literatura: |
E. Bartowiak: Español. Repetytorium tematyczno-leksyklane1. Poznań: Wagros 2008. I. Medel López, Ż. Mionskowska: Español. Repetytorium tematyczno leksyklane1. Poznań: Wagros 2010. M. Cybulska-Janczew, I. Fabjańska-Potapczuk: Słownictwo hiszpańskie z ćwiczeniami. Warszawa: PWN 2014. J. Krzyżanowski: Mały słownik tematyczny hiszpańsko-polski. Warszawa: Wiedza Powszechna 2007. D. Nieto-Kuczyńska, D. E. Nieto-Rasiński: Arcoíris. Podręcznik do nauki języka hiszpańskiego. Poziom A1-A2. Wrocław: Przystanek Edu 2012. M. T. Martín, L. Pérez, J. Ramos: Español lengua viva 1. Salamanca: Santillana, Universidad de Salamanca 2007. M. T. Martín, M.C.Jorge: Español lengua viva 2. Madrid: Santillana, Universidad de Salamanca 2007. M. Spychala, X. Pascual López, A. Dudziak-Szukala, A. Kaźmierczak, J.C. García González: Descubre. Curso de español A1.1. Wroclaw; Draco 2018. Materialy wlasne nauczyciela. |
Zakres tematów: |
1. Opis postaci: wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, ubiór. 2. Zainteresowania i czas wolny. 3 .Przedstawianie siebie i innych. 4. Kraje i narodowości. 5. Godziny i liczby. 6. Pogoda i jej prognoza. 7. Najważniejsze obiekty w mieście. 8. Poruszanie się po mieście, wskazywanie drogi. 9. Najważniejsze wyposażenie domu, lokalizacja przedmiotów. 10.Zakupy: w sklepie odzieżowym, w sklepie z wyposażeniem domu. 11. Sposoby spędzania naszego dnia, podstawowe czynności dnia codziennego. 12. Podział obowiązków domowych. 13. Zakupy – opcjonalnie. 14. Restauracja, potrawy – opcjonalnie. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu metody komunikacyjnej z udziałem materiałów audio oraz pracy własnej studenta. Praca w grupach. Autoprezentacje. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena końcowa wystawiona na podstawie wyników kolokwiów (pisemnych), ocen z wypowiedzi ustnych oraz pracy studenta podczas zajęć, wyliczana za pomocą średniej arytmetycznej z ocen cząstkowych. Skala oceny końcowej: < 2,76 ndst 2,76 - 3,25 dst 3,26 - 3,75 dst+ 3,76 - 4,25 db 4,26 - 4,75 db+ > 4,76 bdb Ocena z kolokwium wystawiona na podstawie skali: 65% - 71% => dostateczny (3) 72% - 78% => dostateczny plus (3+) 79% - 85% => dobry (4) 86% - 92% => dobry plus (4+) 93% - 100% => bardzo dobry (5) |
Uwagi: |
konwersacja - Język hiszpański- studia pierwszego stopnia, stacjonarne- I rok, 1 sem. grupa C |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.