Psychology of personality [W6-PE-S2-PP]
semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Psychology of personality [W6-PE-S2-PP] | ||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2019/2020 [2019/2020L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 11:45
sala 104 Budynek B (Cieszyn, ul. Bielska 62) jaki jest adres? |
||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||
Prowadzący: | Kamila Pierchała | ||||||||
Literatura: |
Engler, B. (2014) Personality Theories. Wadsworth, Cengage Learning Cervone D., Pervin L.A. (2011), Osobowość. Teoria i badania. Kraków, Wydawnictwo UJ. Hall C., Lindzey G. (2006), Teorie osobowości. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN. Strelau J. (2008) Psychologia: podręcznik akademicki, Gdańsk, GWP. Mądrzycki, T. (1996). Osobowość jako system tworzący i realizujący plany. Gdańsk, GWP. Pervin L. A. (2002). Psychologia osobowości. Gdańsk, GWP. Rosenhan, D. L., Seligman, M. E. P. (1994). Psychopatologia, Warszawa: Polskie Towarzystwo Psychologiczne. |
||||||||
Zakres tematów: |
Personality: key concepts, personality as a disposition system and as a system of psychological mechanisms Individual differences Factors of personality development: nature or nurture problem Object relations theories Existential theory of perosnality Contemporary existential psychology and self-knowledge Social learning theories Cognitive-behavioral theory The theory of rational emotive behavior Biological approaches to personality Introduction to psychology "self" Personality features useful in the profession of educator, teacher, social worker. Personality as a belief system - practical consequences. Test. |
||||||||
Metody dydaktyczne: |
work with text, discussion, multimedia presentations, classical problem method, activating methods. |
||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Class atendance Final test - grading scale: % grade 91% - 100% 5,0 81% - 90% 4,5 71% - 80% 4,0 61% - 70% 3,5 51% - 60% 3,0 < 50% 2,0 The date of the test will be given by the lecturer in advance. Absence from the test results in 2,0 grade, except in situations where a sick leave is submitted. |
||||||||
Uwagi: |
RI mgr K. Wrona |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.