Diagnosis in resocialization [W6-PE-RI-S2-DR]
semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Diagnosis in resocialization [W6-PE-RI-S2-DR] | ||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2019/2020 [2019/2020L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 12:00 - 13:30
sala 104 Budynek B (Cieszyn, ul. Bielska 62) jaki jest adres? |
||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Kamila Pierchała | ||||||||||||||||||||
Literatura: |
Kendall, P.C. (2004) Zaburzenia okresu dzieciństwa i adolescencji. Techniki terapeutyczne dla profesjonalistów i rodziców. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Loeber, R., Dishion, T.J., Patterson, G.R. (2015) Multiple gating: A multistage assessment procedure for identifying youths at risk for delinquency - you can find a describtion of a screening device called "multiple gating" which is used to screen delinquent youths from nondelinquent ones. There are attached the examples of questions so it can be very valuable McMahon, R.J., Frick, P.J. (2007) Conduct and Oppositional Disorder. In: Mash, E.J., Barkley, R.A. (Eds.) Assessment of Childhood Disorders. Fourth Edition. New York, London: The Guilford Press, pp. 132-183 - here you can find a describtion of assessment tools for diagnosing conduct problems Otani, A. (1989) Client Resistance in Counseling: Its Theoretical Rationale and Taxonomic Classification. Journal of counseling and development, vol. 67, pp. 458-461 Urban, B., Stanik, J.M. (red.) (2007) Resocjalizacja. Tom 1. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN Wysocka, E. (2008) Diagnoza w resocjalizacji. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN |
||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Introduction to diagnosis in resocialization Determinants of diagnostic contact Communication Resistance - manifesting and coping Assessment interview Diagnosis of conduct disorder Basics of psychological diagnosis |
||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
work with text, discussion, multimedia presentations, classical problem method, activating methods. |
||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Class attendance Test grading scale: % grade 91% - 100% 5,0 81% - 90% 4,5 71% - 80% 4,0 61% - 70% 3,5 51% - 60% 3,0 < 50% 2,0 |
||||||||||||||||||||
Uwagi: |
RI mgr K. Wrona |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.