Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Diagnosis in resocialization [W6-PE-RI-S2-DR] semestr letni 2019/2020
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Diagnosis in resocialization [W6-PE-RI-S2-DR]
Zajęcia: semestr letni 2019/2020 [2019/2020L] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 12:00 - 13:30
sala 104
Budynek B (Cieszyn, ul. Bielska 62) jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Kamila Pierchała
Literatura:

Kendall, P.C. (2004) Zaburzenia okresu dzieciństwa i adolescencji. Techniki terapeutyczne dla profesjonalistów i rodziców. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Loeber, R., Dishion, T.J., Patterson, G.R. (2015) Multiple gating: A multistage assessment procedure for identifying youths at risk for delinquency - you can find a describtion of a screening device called "multiple gating" which is used to screen delinquent youths from nondelinquent ones. There are attached the examples of questions so it can be very valuable

McMahon, R.J., Frick, P.J. (2007) Conduct and Oppositional Disorder. In: Mash, E.J., Barkley, R.A. (Eds.) Assessment of Childhood Disorders. Fourth Edition. New York, London: The Guilford Press, pp. 132-183 - here you can find a describtion of assessment tools for diagnosing conduct problems

Otani, A. (1989) Client Resistance in Counseling: Its Theoretical Rationale and Taxonomic Classification. Journal of counseling and development, vol. 67, pp. 458-461

Urban, B., Stanik, J.M. (red.) (2007) Resocjalizacja. Tom 1. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN

Wysocka, E. (2008) Diagnoza w resocjalizacji.

Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN

Zakres tematów:

Introduction to diagnosis in resocialization

Determinants of diagnostic contact

Communication

Resistance - manifesting and coping

Assessment interview

Diagnosis of conduct disorder

Basics of psychological diagnosis

Metody dydaktyczne:

work with text, discussion, multimedia presentations, classical problem method, activating methods.

Metody i kryteria oceniania:

Class attendance

Test

grading scale:

% grade

91% - 100% 5,0

81% - 90% 4,5

71% - 80% 4,0

61% - 70% 3,5

51% - 60% 3,0

< 50% 2,0

Uwagi:

RI mgr K. Wrona

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)