Współczesne kierunki pedagogiczne [W3-PE-OG-N1-WKP]
semestr letni 2019/2020
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Współczesne kierunki pedagogiczne [W3-PE-OG-N1-WKP] | ||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2019/2020 [2019/2020L]
(zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, niedziela (niestandardowa częstotliwość), 15:30 - 17:00
sala 107 Wydział Nauk Społecznych (Katowice, ul. Grażyńskiego 53) jaki jest adres? |
||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 30 | ||||||||||||
Limit miejsc: | 44 | ||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||
Prowadzący: | Ewa Borowiec | ||||||||||||
Literatura: |
Pedagogika podręcznik akademicki, pod red. Z.Kwiecińskiego, B.Śliwerskiego. PWN, Warszawa 2003. B.Śliwerski: Współczesne teorie i nurty w wychowaniu. Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2012 G.Gutek: Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji. GWP, Gdańsk 2003. J.Nikitorowicz, Edukacja regionalna i międzykulturowa . Wyd. Akademickie i Profesjonalne. Warszawa 2009. W.Woronowicz: Refleksja Sumienie Edukacja, Pomorska Akademia Pedagogiczna, Słupsk 2006. M.Czerepaniak-Walczak: Pedagogika emancypacyjna. GWP, Gdańsk 2006. E.Szadzińska: Dydaktyczne „tropy“ zrównoważonego rozwoju w edukacji. Oficyna Wydawnicza Impuls 2013. |
||||||||||||
Zakres tematów: |
Edukacja refleksyjna Pedagogika dialogu Pedagogika ideologiczna Pedagogika krytyczna i pedagogika emancypacyjna Edukacja dla zrównoważonego rozwoju/Edukacja globalna Pedagogika międzykulturowa Pedagogika prakseologiczna |
||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
wykład informacyjny wykłady problemy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.