Język japoński: Moduł 4, Lektorat języka japońskiego 4 [W1-FA-TJ-S1-JJ4-4]
semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia 3,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język japoński: Moduł 4, Lektorat języka japońskiego 4 [W1-FA-TJ-S1-JJ4-4] |
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Ćwiczenia 3 [C3], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 24 |
Limit miejsc: | 60 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Maria Spiechowicz |
Literatura: |
„Minna no Nihongo 2 – Honsatsu – Shokyuu” „Minna no Nihongo 2 – Hyoujun Mondaishuu - Shokyuu” „Minna no Nihongo 2 – Kaite Oboeru” Materiały autorskie. |
Zakres tematów: |
Kontynuacja podręcznika "Minna no Nihongo". |
Metody dydaktyczne: |
Gramatyka praktyczna/ćwiczenia – poziom podstawowy (N4) - metodologia wybrana przez prowadzącego zajęcia (np. metoda komunikacyjna, zadania). Konwersacje – poziom podstawowy (N4) - metodologia wybrana przez prowadzącego zajęcia. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie od 65%. Sprawdzian testowy ustny bądź pisemny może obejmować następujące części i elementy: 1) słownictwo – zadania sprawdzające znajomość i umiejętność stosowania w praktyce poznanego słownictwa i struktur (np. uzupełnianie luk, parafraza, test wyboru, odnajdywanie synonimów/antonimów, podawanie definicji, dopasowywanie do definicji, elementy tłumaczenia oraz inne). 2) czytanie – zadania sprawdzające praktyczna umiejętność rozumienia tekstu, np. test wyboru, zadania typu prawda/fałsz/brak informacji, pytania otwarte do tekstu, dopasowywanie, parafrazowanie lub streszczanie oraz inne. 3) słuchanie – zadania sprawdzające praktyczna umiejętność rozumienia tekstu, np. test wyboru, zadania typu prawda/fałsz/brak informacji, pytania otwarte do tekstu, dopasowywanie oraz inne. 4) pismo – uzupełnianie luk o odpowiednie znaki kanji, dopasowanie odpowiedniego odczytu i znaczenia do podanych złożeń. 5) gramatyka – wstawianie odpowiednich partykuł, odmiana części mowy, użycie odpowiednich form gramatycznych. |
Uwagi: |
gramatyka, II rok filologii angielskiej, specjalność tłumaczeniowa z językiem japońskim |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.