Wprowadzenie do pracy socjalnej [W3-SP-S1-WPS]
semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Wprowadzenie do pracy socjalnej [W3-SP-S1-WPS] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 28 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Ewa Leśniak-Berek | ||||||||||||||||
Uwagi: |
Praca Socjalna, 2 semestr ( stacjonarne I stopnia) W realizacji zajęć wykorzystane zostaną umiejętności i kompetencje nabyte na szkoleniach w ramach projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach", pt.: - "Pamięć i uwaga w procesie uczenia się" - w zakresie organizacji materiału, odpowiedniego przygotowania treści oraz pracy podczas zajęć - "Dydaktyka cyfrowa" - w zakresie korzystania z metod, technik i narzędzi cyfrowych w procesie dydaktycznym (ankiety, quizy, zadania, zaawansowane prezentacje, aplikacje) oraz w ewaluacji osiągniętych efektów uczenia się - "Obsługa Platformy Microsoft Teams" - w zakresie prowadzenia zajęć w formule zdalnej - "Gry jako narzędzie integracyjno-edukacyjne" - w zakresie przygotowania gry dydaktycznej wprowadzającej do tematyki pracy socjalnej - wykorzystanie elementów grywalizacji |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.