Praktyczna nauka języka angielskiego: Moduł 1, Rozumienie tekstu 1 [W1-FA-JB-S1PNJ1-RT-1]
semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka angielskiego: Moduł 1, Rozumienie tekstu 1 [W1-FA-JB-S1PNJ1-RT-1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Agnieszka Ślęzak-Świat | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Vince, M. (2009) Advanced English Practice. 3rd Edition. Macmillan. (materiał z sekcji Vocabulary: str. 188-264) French, A. (2009) CAE Testbuilder. Macmillan. (Paper 1 i 4, Reading i Listening z Testów 1-4) Wielki słownik angielsko-polski/polsko-angielski PWN-Oxford; Longman Dictionary of Contemporary English 6th Edition (lub Cambridge Advanced Learner’s Dictionary lub Oxford Advanced Learner’s Dictionary); słowniki internetowe. Opcjonalne materiały wskazane przez prowadzącego. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Teksty zawarte w podręczniku, np. Leisure activities, Travel and movement, News events, Places, Media and advertising, The natural world, Work, Business and Money, People and Relationships, Social problems. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych) w semestrze: 30. Liczba godzin pracy własnej studenta: 50. Podczas zajęć studenci wykonują ćwiczenia związane z materiałem z podręcznika kursowego (np. rekonstrukcja tekstu poprzez uzupełnianie brakujących wyrazów, dopasowywanie słów do ich definicji, parafrazowanie lub tłumaczenie zdania z użyciem podanego słowa-klucza i inne). Metody: (np.) praca indywidualna, praca w parach, burza mózgów. Opis pracy własnej studenta: • czytanie i słuchanie materiałów w języku angielskim i wykonywanie przewidzianych do nich ćwiczeń, • analiza tekstów pod kątem nowych słów, fraz, kolokacji, wyrażeń idiomatycznych oraz zapamiętywanie nowego materiału leksykalnego, • korzystanie ze słownika jedno- i dwujęzycznego. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem koniecznym do otrzymania zaliczenia jest obecność na zajęciach. Nieobecności na zajęciach muszą być usprawiedliwione oryginalnym zwolnieniem lekarskim. Dopuszczalne są dwie nieobecności w semestrze bez zwolnienia lekarskiego. Studenci oceniani są na podstawie pisemnych testów bieżących (kartkówek) oraz pisemnego testu końcowego. Ocena bieżąca uwzględnia również brak należytego przygotowania do zajęć, brak wymaganych materiałów, lub niewykonywanie poleceń prowadzącego. Testy bieżące kończą się oceną „tu i teraz” i wpływają na ocenę końcową, ale nie zdaje się ich ponownie w przypadku niepowodzenia. Wobec nieusprawiedliwionej nieobecności studenta na teście, wpisana zostaje ocena niedostateczna. Ocena końcowa jest średnią oceny testu końcowego (testów końcowych) i średniej z testów bieżących/oceny bieżącej. Warunkiem zaliczenia zajęć jest otrzymanie oceny pozytywnej z testu końcowego, bez względu na to, jak niskie były oceny z testów bieżących. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
I rok filologii angielskiej, specjalność języki biznesu |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.