Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie III FWM [W1-KU-S2-SmFWM04] semestr letni 2020/2021
seminarium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie III FWM [W1-KU-S2-SmFWM04]
Zajęcia: semestr letni 2020/2021 [2020/2021L] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 15:30 - 17:00
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 11
Prowadzący: Magdalena Kempna-Pieniążek
Literatura:

Publikacje wybrane z bibliografii przygotowywanych prac dyplomowych.

Zakres tematów:

1. Oniryzm we włoskim kinie grozy oraz filmach giallo.

2. Mit dziecka romantycznego we współczesnym kinie grozy.

3. Obrazy II wojny światowej we współczesnych amerykańskich filmach i serialach.

4. Filmowe biografie ikon muzyki popularnej.

5. Kulturotwórcza rola dubbingu we współczesnych mainstreamowych animacjach.

6. Wybrane serialowe adaptacje "Muminków" T. Jansson.

7. Filmowe adaptacje prozy J.R.R. Tolkiena.

8. Postaci kobiet w filmowych i serialowych adaptacjach prozy Agathy Christie.

9. Przemiany serialu na przykładzie "Hannibala" i "The Untamed".

10. Postać antybohatera we współczesnych mainstreamowych filmach i serialach.

11. Wizerunek manic pixie dream girl w kinie.

12. Neonizacja we współczesnej kulturze audiowizualnej.

13. Indywidualne konsultacje tematów rozpraw magisterskich z promotorem.

Czas na realizację bloków określa prowadząca.

Metody dydaktyczne:

Seminarium (02- KO2S-12-f_s) 30 godzin w semestrze. Praca z tekstami teoretycznymi, prezentacja materiałów drukowanych i audiowizualnych, które mają być wykorzystane do opracowanie planowanego tematu pracy magisterskiej.

Praca własna studenta, 100 godzin w semestrze. Studiowanie tekstów naukowych; analiza i interpretacja przekazów audiowizualnych.

Metody i kryteria oceniania:

Praca studenta oceniana jest z uwzględnieniem dwóch kryteriów: obserwacji weryfikującej (02-KO2SN-12-w_o) i postępów w pisaniu pracy magisterskiej (02- KO2SN-12-w_zm).

Obserwacja weryfikująca:

bardzo dobry - student aktywnie uczestniczy w seminarium on-line, formułuje trafne sądy, chętnie i skrupulatnie sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań

plus dobry - student aktywnie uczestniczy w seminarium on-line, formułuje na ogół trafne sądy, chętnie sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań

dobry - student na ogół aktywnie uczestniczy w seminarium, formułuje zazwyczaj trafne sądy, chętnie sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań

plus dostateczny - student niekiedy aktywnie uczestniczy w seminarium on-line, formułuje nie zawsze trafne sądy, na prośbę prowadzącego sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań

dostateczny - student sporadycznie aktywizuje się w trakcie seminarium on-line, formułuje nie zawsze trafne sądy, na prośbę prowadzącego sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań

niedostateczny - student nie uczestniczy aktywnie w seminarium on-line, formułuje błędne sądy lub nie formułuje ich w ogóle, nie sprawozdaje wyników prowadzonych przez siebie badań.

Postęp w pisaniu pracy magisterskiej:

bardzo dobry - student terminowo oddaje kolejne fragmenty pracy; ich treść jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) nie budzi zastrzeżeń; test jest napisany dobrze pod względem językowym.

dobry plus - student terminowo oddaje kolejne fragmenty pracy; ich treść jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) nie budzi zastrzeżeń; test wymaga poprawek pod względem językowym.

dobry - student terminowo oddaje kolejne fragmenty pracy; ich treść jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) budzi zastrzeżenia; test wymaga poprawek pod względem językowym.

dostateczny plus - student terminowo oddaje kolejne fragmenty pracy; ich treść nie jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) budzi zastrzeżenia; test wymaga poprawek pod względem językowym.

dostateczny - student nie oddaje w terminie kolejnych fragmentów pracy; ich treść nie jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) budzi zastrzeżenia; test wymaga poprawek pod względem językowym.

niedostateczny - student nie oddał ani jednego fragmentu pracy.

Końcowa ocena jest wyliczana jako średnia ocen uzyskanych w wymienionych dwóch trybach oceniania.

Uwagi:

W trakcie semestru dopuszcza się dwie nieusprawiedliwione nieobecności na zajęciach. Większa liczba nieobecności powinna zostać odrobiona w terminie oraz na zasadach wskazanych przez prowadzącą. Zajęcia oraz konsultacje w semestrze letnim roku akad. 2020/2021 odbywają się za pośrednictwem platformy MS Teams.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)