Seminarium magisterskie III FWM [W1-KU-S2-SmFWM04]
semestr letni 2020/2021
seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie III FWM [W1-KU-S2-SmFWM04] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Magdalena Kempna-Pieniążek | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Publikacje wybrane z bibliografii przygotowywanych prac dyplomowych. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Oniryzm we włoskim kinie grozy oraz filmach giallo. 2. Mit dziecka romantycznego we współczesnym kinie grozy. 3. Obrazy II wojny światowej we współczesnych amerykańskich filmach i serialach. 4. Filmowe biografie ikon muzyki popularnej. 5. Kulturotwórcza rola dubbingu we współczesnych mainstreamowych animacjach. 6. Wybrane serialowe adaptacje "Muminków" T. Jansson. 7. Filmowe adaptacje prozy J.R.R. Tolkiena. 8. Postaci kobiet w filmowych i serialowych adaptacjach prozy Agathy Christie. 9. Przemiany serialu na przykładzie "Hannibala" i "The Untamed". 10. Postać antybohatera we współczesnych mainstreamowych filmach i serialach. 11. Wizerunek manic pixie dream girl w kinie. 12. Neonizacja we współczesnej kulturze audiowizualnej. 13. Indywidualne konsultacje tematów rozpraw magisterskich z promotorem. Czas na realizację bloków określa prowadząca. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Seminarium (02- KO2S-12-f_s) 30 godzin w semestrze. Praca z tekstami teoretycznymi, prezentacja materiałów drukowanych i audiowizualnych, które mają być wykorzystane do opracowanie planowanego tematu pracy magisterskiej. Praca własna studenta, 100 godzin w semestrze. Studiowanie tekstów naukowych; analiza i interpretacja przekazów audiowizualnych. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Praca studenta oceniana jest z uwzględnieniem dwóch kryteriów: obserwacji weryfikującej (02-KO2SN-12-w_o) i postępów w pisaniu pracy magisterskiej (02- KO2SN-12-w_zm). Obserwacja weryfikująca: bardzo dobry - student aktywnie uczestniczy w seminarium on-line, formułuje trafne sądy, chętnie i skrupulatnie sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań plus dobry - student aktywnie uczestniczy w seminarium on-line, formułuje na ogół trafne sądy, chętnie sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań dobry - student na ogół aktywnie uczestniczy w seminarium, formułuje zazwyczaj trafne sądy, chętnie sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań plus dostateczny - student niekiedy aktywnie uczestniczy w seminarium on-line, formułuje nie zawsze trafne sądy, na prośbę prowadzącego sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań dostateczny - student sporadycznie aktywizuje się w trakcie seminarium on-line, formułuje nie zawsze trafne sądy, na prośbę prowadzącego sprawozdaje wyniki prowadzonych przez siebie badań niedostateczny - student nie uczestniczy aktywnie w seminarium on-line, formułuje błędne sądy lub nie formułuje ich w ogóle, nie sprawozdaje wyników prowadzonych przez siebie badań. Postęp w pisaniu pracy magisterskiej: bardzo dobry - student terminowo oddaje kolejne fragmenty pracy; ich treść jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) nie budzi zastrzeżeń; test jest napisany dobrze pod względem językowym. dobry plus - student terminowo oddaje kolejne fragmenty pracy; ich treść jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) nie budzi zastrzeżeń; test wymaga poprawek pod względem językowym. dobry - student terminowo oddaje kolejne fragmenty pracy; ich treść jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) budzi zastrzeżenia; test wymaga poprawek pod względem językowym. dostateczny plus - student terminowo oddaje kolejne fragmenty pracy; ich treść nie jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) budzi zastrzeżenia; test wymaga poprawek pod względem językowym. dostateczny - student nie oddaje w terminie kolejnych fragmentów pracy; ich treść nie jest trafna merytorycznie; strona redakcyjna (cytaty, przypisy) budzi zastrzeżenia; test wymaga poprawek pod względem językowym. niedostateczny - student nie oddał ani jednego fragmentu pracy. Końcowa ocena jest wyliczana jako średnia ocen uzyskanych w wymienionych dwóch trybach oceniania. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
W trakcie semestru dopuszcza się dwie nieusprawiedliwione nieobecności na zajęciach. Większa liczba nieobecności powinna zostać odrobiona w terminie oraz na zasadach wskazanych przez prowadzącą. Zajęcia oraz konsultacje w semestrze letnim roku akad. 2020/2021 odbywają się za pośrednictwem platformy MS Teams. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.