Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie - sem. 3 [06-PS-SM-403] semestr zimowy 2020/2021
seminarium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie - sem. 3 [06-PS-SM-403]
Zajęcia: semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Agnieszka Pasztak-Opiłka
Literatura:

Bedyńska, S., Cypryańska, M. (red.) (2013). Statystyczny drogowskaz 1. Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie SEDNO.

Brzeziński, J. (red.) (2011). Metodologia badań psychologicznych. Warszawa: PWN

Ferguson,G.A., Takane, Y. (kolejne wydania). Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice. Warszawa: PWN.

Harasimczuk, J., Cieciuch, J. (2012), Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA. Wydawnictwo Liberi Libri.

Ogden, J. (2011), Psychologia odżywiania się. Od zdrowych do zaburzonych zachowań żywieniowych. Kraków: Wydawnictwo UJ.

Ogińska- Bulik, N. (2004), Psychologia nadmiernego jedzenia. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

Plopa, M. (2008), Psychologia rodziny. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Wolańczyk, T., Komender, J. (red.) (2005), Zaburzenia emocjonalne i behawioralne u dzieci. Warszawa: Wydawnictwo Lekarskie PZWL.

Ziółkowska, B. (2014). Psychospołeczne aspekty nienormatywnej masy ciała. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.

Pozostała literatura dostosowana do specyfiki podejmowanych przez studentów badań własnych.

Zakres tematów:

Dalsza analiza literatury. Dyskusja nad metodologicznymi i etycznymi aspektami badań własnych. Przeprowadzenie badań własnych.

Metody dydaktyczne:

Analiza literatury i doniesień z badań, prezentacja referatów obejmujących własne projekty badawcze, dyskusja grupowa.

Metody i kryteria oceniania:

Na początku semestru zostaną ustalone szczegółowe terminy wygłoszenia referatów przez każdego z uczestników seminarium (listopad/grudzień) oraz pisemnego zaprezentowania konspektu teoretycznych podstaw badań (styczeń), ale nie później niż na tydzień przed końcem semestru.

Na podstawie zgromadzonej literatury oraz dyskusji grupowych student powinien zaprezentować szczegółowy konspekt, obejmujący teoretyczne i empiryczne aspekty problematyki badań własnych. Powinien w przejrzysty sposób zaprezentować go w formie ustnej i pisemnej. Warunkami uzyskania zaliczenia są: obecność na zajęciach (możliwość jednej nieusprawiedliwionej nieobecności w semestrze), ocena z ustnej prezentacji konspektu oraz ocena z pracy pisemnej. Ocena obejmie: terminowość, zawartość merytoryczną i staranność.

Ocena końcowa stanowić będzie średnią arytmetyczną prezentacji ustnej oraz pisemnego projektu, wg kryteriów ogólnych, tzn.:

od 3,00 do 3,25 – ocena dostateczna (3,0)

od 3,26 do 3,75 – ocena dostateczna plus (3,5)

od 3,76 do 4,25 – ocena dobra (4,0)

od 4,26 do 4,60 – ocena dobra plus (4,5)

od 4,61 do 5,00 – ocena bardzo dobra (5,0)

Uwagi:

Zajęcia w semestrze zimowym prowadzone są na platformie Teams. Prezentacje i dyskusje w formie multimedialnej. Kontakt z promotorem za pośrednictwem platformy Teams, dodatkowo kontakt mailowy, z wykorzystaniem również grupy na Facebooku (messenger).

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)