Język nowożytny 1 [W7-TZ-005]
semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język nowożytny 1 [W7-TZ-005] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 16:00 - 18:00
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres?
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 18:00 - 18:45
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres?
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 18:45 - 20:15
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 19 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Katarzyna Gronowska |
Literatura: |
literatura obowiązkowa English File - Elementary, third edition, Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, Oxford University Press 2012 literatura uzupełniająca English File –Elementary – Workbook, Oxford University Press, 2012 Essential Grammar in Use, R. Murphy, Cambridge University Press, 2000 Macmillan English Grammar in Context, S. Clarke, 2013 My Grammar Lab, M. Foley, D. Hall, Pearson Education Limited, 2012 Gramatyka Angielska dla początkujących J. Siuda, Angloman; Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora |
Zakres tematów: |
Każdy dział składa się z ćwiczeń na rozumienie tekstu pisanego, rozumienie ze słuchu, ćwiczeń na wymowę, rozwijanie umiejętności mówienia, ćwiczeń utrwalających gramatykę i słownictwo oraz zadań pisemnych –kompozycja, dialog. -Zastosowanie czasowników to be, have, can, would like – zadawanie pytań, odpowiadanie na pytania, np. Are you…?, Have you…?, uzupełnianie dialogów, również użycie form skróconych tych czasowników -Przedstawianie siebie i innych osób (także w formie pisemnej) - Układanie dialogów w parach, małych grupach, zadawanie pytań typu What`s your phone number? (liczebniki), What day is it today? (dni tygodnia), Where is he from? (nazwy państw I narodowości), What`s your e-mail address?, How old are you? etc. -Literowanie wyrazów (alfabet) oraz zapoznawanie się ze znakami transkrypcji fonetycznej (How do you spell it?) -Posługiwanie się słownictwem stosowanym w poleceniach, instrukcjach, np. listen to, repeat, turn off your mobile phones -Zastosowanie zaimków dzierżawczych (my, your..) i wskazujących (this, that, these, those) w dialogach -Tworzenie dialogów: proponowanie poczęstunku, przyjęcie i odmowa propozycji (Would you like…. ?, No, thanks.) -Opisywanie przedmiotów znajdujących się np. w pomieszczeniu, na biurku, w torbie (l. mnoga rzeczowników, kolory, przymiotniki np. big, small) -Uzupełnianie formularza osobowego (wizowego) -Rozmowy: zakwaterowanie w hotelu, umawianie się na spotkanie; - Zapoznawanie się z różnicami między brytyjskim i amerykańskim angielskim -Utrwalenie materiału w ćwiczeniach: Revise and Check |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych) - 20 Liczba godzin pracy własnej studenta - 20 Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, materiałami na platformie e-learningowej (opcjonalnie). Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, e-mail). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach zdalnych jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach online skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach online w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia ważona ocen: -z minimum 2 testów śródsemestralnych na semestr (waga 2), -z innych form weryfikacji określonych przez prowadzącego zajęcia zdalne (waga 1), -innych form pracy własnej studenta (waga 1) Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 -59% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
Kontakt z prowadzącym: katarzyna.gronowska@us.edu.pl miejsce i godziny konsultacji na stronie https://us.edu.pl/kolegium/spnjo/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.