Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język nowożytny 1 [W7-TZ-005] semestr zimowy 2020/2021
Ćwiczenia, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język nowożytny 1 [W7-TZ-005]
Zajęcia: semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z] (zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 16:00 - 18:00
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 18:00 - 18:45
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 18:45 - 20:15
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 19
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Katarzyna Gronowska
Literatura:

literatura obowiązkowa English File - Elementary, third edition, Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, Oxford University Press 2012

literatura uzupełniająca English File –Elementary – Workbook, Oxford University Press, 2012

Essential Grammar in Use, R. Murphy, Cambridge University Press, 2000

Macmillan English Grammar in Context, S. Clarke, 2013

My Grammar Lab, M. Foley, D. Hall, Pearson Education Limited, 2012

Gramatyka Angielska dla początkujących J. Siuda, Angloman;

Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora

Zakres tematów:

Każdy dział składa się z ćwiczeń na rozumienie tekstu pisanego, rozumienie ze słuchu, ćwiczeń na wymowę, rozwijanie umiejętności mówienia, ćwiczeń utrwalających gramatykę i słownictwo oraz zadań pisemnych –kompozycja, dialog.

-Zastosowanie czasowników to be, have, can, would like – zadawanie pytań,

odpowiadanie na pytania, np. Are you…?, Have you…?, uzupełnianie dialogów,

również użycie form skróconych tych czasowników

-Przedstawianie siebie i innych osób (także w formie pisemnej)

- Układanie dialogów w parach, małych grupach, zadawanie pytań typu

What`s your phone number? (liczebniki), What day is it today? (dni tygodnia),

Where is he from? (nazwy państw I narodowości), What`s your e-mail address?,

How old are you? etc.

-Literowanie wyrazów (alfabet) oraz zapoznawanie się ze znakami transkrypcji

fonetycznej (How do you spell it?)

-Posługiwanie się słownictwem stosowanym w poleceniach, instrukcjach,

np. listen to, repeat, turn off your mobile phones

-Zastosowanie zaimków dzierżawczych (my, your..) i wskazujących (this, that,

these, those) w dialogach

-Tworzenie dialogów: proponowanie poczęstunku, przyjęcie i odmowa propozycji

(Would you like…. ?, No, thanks.)

-Opisywanie przedmiotów znajdujących się np. w pomieszczeniu, na biurku, w torbie

(l. mnoga rzeczowników, kolory, przymiotniki np. big, small)

-Uzupełnianie formularza osobowego (wizowego)

-Rozmowy: zakwaterowanie w hotelu, umawianie się na spotkanie;

- Zapoznawanie się z różnicami między brytyjskim i amerykańskim angielskim

-Utrwalenie materiału w ćwiczeniach: Revise and Check

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Liczba godzin dydaktycznych (kontaktowych) - 20

Liczba godzin pracy własnej studenta - 20

Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi, materiałami na platformie e-learningowej (opcjonalnie). Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, e-mail). Przygotowywanie do testów sprawdzających.

Metody i kryteria oceniania:

Uczestnictwo w zajęciach zdalnych jest warunkiem uzyskania zaliczenia.

Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach online skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach online w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu.

Oceną końcową jest średnia ważona ocen:

-z minimum 2 testów śródsemestralnych na semestr (waga 2),

-z innych form weryfikacji określonych przez prowadzącego zajęcia zdalne (waga 1),

-innych form pracy własnej studenta (waga 1)

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = db+ (dobry plus)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = dst+ (dostateczny plus)

60 - 68% = dst (dostateczny)

0 -59% = ndst (niedostateczny)

Uwagi:

Kontakt z prowadzącym: katarzyna.gronowska@us.edu.pl

miejsce i godziny konsultacji na stronie https://us.edu.pl/kolegium/spnjo/

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)