Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe [12-PE-WIP-N1-SD.2] semestr zimowy 2020/2021
seminarium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe [12-PE-WIP-N1-SD.2]
Zajęcia: semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 14:00 - 17:45
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: 5
Prowadzący: Malwina Rolka
Literatura:

Babbie E., Podstawy badań społecznych, przeł. W. Betkiewicz i inni, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013.

Creswell J. W., Projektowanie badań naukowych: metody jakościowe, ilościowe i mieszane, przeł. J. Gilewicz, Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2013.

Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, red. T. Pilch , Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa (od) 2003.

Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne 2002.

Krüger H.-H., Metody badań w pedagogice, przeł. D. Sztobryn, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 .

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2011 (2010, 2009).

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 (2009).

Maszke A. W., Metody i techniki badań pedagogicznych, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2008.

Metody badań pedagogicznych w zarysie, red. A. Góralski, Wydawnictwo Universitas Rediviva, Warszawa 2009.

Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2011 (2010).

Podstawy metodologii badań w pedagogice, red. S. Palka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2009 .

Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2011.

Rubacha K., Metody zbierania danych w badaniach pedagogicznych [w:] Pedagogika. Podręcznik akademicki, red. Z. Kwieciński, B. Śliwerski, t. 1, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004 .

Silverman D., Interpretacja danych jakościowych. Metody analizy rozmowy, tekstu i interakcji, przeł. M. Głowacka-Grajper, J. Ostrowska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.

Szreder M., Metody i techniki sondażowych badań opinii, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.

Zakres tematów:

Struktura rozdziału teoretycznego w pracy licencjackiej z pedagogiki.

Koncepcja metodologiczna pracy licencjackiej z pedagogiki.

Formułowanie tytułu pracy dyplomowej.

Metody dydaktyczne:

Konsultacje indywidualne w zakresie problematyki przygotowywanej pracy dyplomowej

Metody i kryteria oceniania:

Praca pisemna

Wymagania merytoryczne: Do uzyskania oceny pozytywnej wymagane są:

pisemna wersja robocza rozdziału (-ów) teoretycznego

pisemna wersja robocza rozdziału metodologicznego

uzupełniony wykaz bibliograficzny

rejestracja tytułu pracy dyplomowej

Kryteria oceniania: Skala ocen 2.0-5.0. Ocenie podlega:

poprawność metodologiczna, merytoryczna i językowa opracowanych rozdziałów pracy dyplomowej;

stopień rozeznania w literaturze przedmiotu z zakresu planowanych badań;

umiejętność stosowania przypisów.

Przebieg procesu weryfikacji: czcionka Times New Roman; rozmiar czcionki 12; odstęp 1,5; przypisy dolne – rozmiar czcionki 10, odstęp 1.

Uwagi:

zewiwp lic niestac. 5 sem

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)