Seminarium dyplomowe [12-PE-WIP-N1-SD.2]
semestr zimowy 2020/2021
seminarium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe [12-PE-WIP-N1-SD.2] | ||||||||||
Zajęcia: |
semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 14:00 - 17:45
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||
Liczba osób w grupie: | 5 | ||||||||||
Limit miejsc: | 5 | ||||||||||
Prowadzący: | Malwina Rolka | ||||||||||
Literatura: |
Babbie E., Podstawy badań społecznych, przeł. W. Betkiewicz i inni, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013. Creswell J. W., Projektowanie badań naukowych: metody jakościowe, ilościowe i mieszane, przeł. J. Gilewicz, Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2013. Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, red. T. Pilch , Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa (od) 2003. Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe. Metodologia praktyczna, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne 2002. Krüger H.-H., Metody badań w pedagogice, przeł. D. Sztobryn, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 . Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2011 (2010, 2009). Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2010 (2009). Maszke A. W., Metody i techniki badań pedagogicznych, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2008. Metody badań pedagogicznych w zarysie, red. A. Góralski, Wydawnictwo Universitas Rediviva, Warszawa 2009. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2011 (2010). Podstawy metodologii badań w pedagogice, red. S. Palka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2009 . Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2011. Rubacha K., Metody zbierania danych w badaniach pedagogicznych [w:] Pedagogika. Podręcznik akademicki, red. Z. Kwieciński, B. Śliwerski, t. 1, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004 . Silverman D., Interpretacja danych jakościowych. Metody analizy rozmowy, tekstu i interakcji, przeł. M. Głowacka-Grajper, J. Ostrowska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012. Szreder M., Metody i techniki sondażowych badań opinii, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010. |
||||||||||
Zakres tematów: |
Struktura rozdziału teoretycznego w pracy licencjackiej z pedagogiki. Koncepcja metodologiczna pracy licencjackiej z pedagogiki. Formułowanie tytułu pracy dyplomowej. |
||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Konsultacje indywidualne w zakresie problematyki przygotowywanej pracy dyplomowej |
||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Praca pisemna Wymagania merytoryczne: Do uzyskania oceny pozytywnej wymagane są: pisemna wersja robocza rozdziału (-ów) teoretycznego pisemna wersja robocza rozdziału metodologicznego uzupełniony wykaz bibliograficzny rejestracja tytułu pracy dyplomowej Kryteria oceniania: Skala ocen 2.0-5.0. Ocenie podlega: poprawność metodologiczna, merytoryczna i językowa opracowanych rozdziałów pracy dyplomowej; stopień rozeznania w literaturze przedmiotu z zakresu planowanych badań; umiejętność stosowania przypisów. Przebieg procesu weryfikacji: czcionka Times New Roman; rozmiar czcionki 12; odstęp 1,5; przypisy dolne – rozmiar czcionki 10, odstęp 1. |
||||||||||
Uwagi: |
zewiwp lic niestac. 5 sem |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.