Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe 05-DK-S1-S212
semestr zimowy 2020/2021
seminarium, grupa nr 7

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe 05-DK-S1-S212
Zajęcia semestr zimowy 2020/2021 (2020/2021Z) (zakończony)
seminarium (S), grupa nr 7 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
co drugi wtorek (nieparzyste), 8:00 - 9:30
sala Zdalny
Zdalny jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Damian Guzek
Literatura:

M. Heller, Jak być uczonym, Kraków 2009.

H.S. Beck, Triki badawcze w socjologii, Warszawa 2018.

H.S. Beck, Warsztat pisarski badacza, Warszawa 2013.

D. Jemielniak (red.), Badania jakościowe, tom 1–2, Warszawa 2012.

R. Korzeniowski, Praca magisterska: jak pisać i obronić: wskazówki metodologiczne? Warszawa 2007.

R. Korzeniowski, Praca magisterska i licencjacka: poradnik metodyczny dla studentów, Białystok 2012.

J. Weiner, Technika pisania i prezentowania prac naukowych: publikacja naukowa, praca seminaryjna, praca magisterska, referat, poster, Kraków 1992.

D. Wimmer, Mass media metody badań, Kraków 2008.

Zakres tematów:

Zajęcia koncentrują się na monitorowaniu przebiegu powstawiania prac licencjackich w zakresie doboru tematu, podstaw teoretycznych, metod badań, użytych źródeł i opracowań.

Metody dydaktyczne:

Tutoring

Konsultacje

Analiza tekstów

Analiza i rozwiązywanie problemów praktycznych

Pisanie pracy licencjackiej

Metody i kryteria oceniania:

Bardzo dobry (5.0):

Bardzo dobra realizacja zadań związanych z napisaniem pracy

Dobry plus (4.5):

Dobra realizacja zadań związanych z napisaniem pracy, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna

Dobry (4.0):

Przyzwoita realizacja zadań związanych z napisaniem pracy, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna

Dostateczny plus (3.5):

Przeciętna realizacja zadań związanych z napisaniem pracy, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna

Dostateczny (3.0):

Słaba realizacja zadań związanych z napisaniem pracy, wyczerpujące omówienie tematu, poprawność metodologiczna.

Uwagi:

5 semestr dziennikarstwo i komunikacja społeczna stacjonarne I stopnia

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.