Język obcy [W6-PGMR-S2-JO]
semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język obcy [W6-PGMR-S2-JO] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzamin | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Maria Stec | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa - nie dotyczy Literatura uzupełnijąca - Jordan, R.R. English for Academic Purposes. CUP. Gangwer, T. Visual impact, visual Teaching. Corwin press. Kress, G., van Leeuwen, T. Reading Images, the grammar of visual design. Routledge. Mac Lean U., Ratajczak P. Słownik tematyczny języka angielskiego, Zielona Góra 1999, Kanion Serafini, F. reading the Visual. An Introduction to Teaching Multimodal Literacy |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Visual history of humanity ESP glossary for VR design Reading visuals Visual literacy in theory and practice Colour illusions Multi-modality or Multimodality Neuroaesthetics |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Praca online, Kurs na platformie Moodle. Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, case study) Liczba pracy własnej studenta - 30 godzin Praca ze słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog). Przygotowywanie do egzaminu/zaliczenia. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Kurs Moodle. Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Kurs ESP |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.