Seminarium dyplomowe cz.3 [12-PE-WIP-S1-7SD.3]
semestr letni 2020/2021
seminarium,
grupa nr 5
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe cz.3 [12-PE-WIP-S1-7SD.3] |
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
seminarium [S], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 1 |
Limit miejsc: | 1 |
Prowadzący: | Anna Szafrańska |
Literatura: |
Babbie E.: Badania społeczne w praktyce. Warszawa 2004, PWN Ciczkowski W. (red.):Prace promocyjne z pedagogiki. Skrypt dla uczestników seminariów: licencjackiego, magisterskiego i doktoranckiego, Olsztyn 2000. Dutkiewicz W.: Podstawy metodologii badań. Do pracy magisterskiej i licencjackiej z pedagogiki, Kielce 2000. Eco U.: Jak napisać pracę dyplomową. Poradnik dla humanistów, Warszawa 2007. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, PWN, Warszawa 2010, Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i s-ka,. Poznań 2001, Gnitecki J.: Zarys metodologii badań w pedagogice empirycznej. Zielona Góra 1996, WSP. Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne, UMCS Lublin 2010, Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Wyd. Impuls, Kraków 2009, Łobocki M.: Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków 2009, Oficyna Wydawnicza „ Impuls”. Mayntz R., Holm K., Hubner P.: Wprowadzenie do metodologii socjologii empirycznej. Warszawa 1985, PWN. Nowak S.: Metodologia badań społecznych. Warszawa 1985, PWN. Palka S.: Podstawy metodologii badań w pedagogice. Gdańsk 2010, GWP. Pilch T.: Zasady badań pedagogicznych. Warszawa 2001, „Żak”. Pułło A.:Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2000, 2003, 2006. Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, WAiP, Warszawa 2008, Rubacha K.: Metodologia badań nad edukacją. Warszawa 2008, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne Silverman D., Interpretacja danych jakościowych, PWN, Warszawa 2010, Sztumski J.: Wstęp do metod i technik badań społecznych. Katowice 1996, „Śląsk”. |
Zakres tematów: |
Zorganizowanie i przeprowadzenie badań, analiza otrzymanego materiału empirycznego, opracowanie rozdziału/rozdziałów empirycznych pracy, zredagowanie całości pracy, opracowanie ostatecznej wersji pracy; przygotowanie do egzaminu i obrony. |
Metody dydaktyczne: |
Metoda słowna, problemowa, dyskusja, krytyczna ocena i analiza materiałów |
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia jest aktywny udział w seminarium oraz planowa realizacja wyznaczonych zadań naukowo-badawczych Ocena opracowania ostatecznej wersji pracy. skala ocen 2.0-5.0 Ocenę bardzo dobrą otrzymuje student, który bierze aktywny udział w seminarium, potrafi formułować pytania i udzielać odpowiedzi podczas dyskusji, wykazuje dużą samodzielność w opracowaniu poszczególnych części pracy, terminowo wywiązuje się z przyjętych zobowiązań. Ocenę dobrą otrzymuje student, który bierze aktywny udział w seminarium, potrafi formułować pytania i udzielać odpowiedzi podczas dyskusji, z pomocą opracował poszczególne części pracy, terminowo wywiązuje się z przyjętych zobowiązań. Ocenę dostateczną otrzymuje student, który bierze udział w seminarium, ale posiada znikomą wiedzę teoretyczną, metodologiczną i badawczą dotyczącą tematu pracy dyplomowej i nie wywiązuje się terminowo z przyjętych zobowiązań. Ocenę niedostateczną otrzymuje student, który nie jest przygotowany do seminarium, często jest nieobecny, nie wywiązuje się z przyjętych zobowiązań. |
Uwagi: |
prof. A. Szafrańska |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.