Strategia organizacji a ZZL [W3-ZZL-S1-SOZZL]
semestr letni 2020/2021
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Strategia organizacji a ZZL [W3-ZZL-S1-SOZZL] |
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Wykład [W], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
co drugi wtorek (parzyste), 11:15 - 12:45
sala 227 Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych (Katowice, ul. Bankowa 14) jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 68 |
Limit miejsc: | 72 |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Michał Ochwat |
Literatura: |
Pierścionek Z., Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021. Pocztowski A., Zarzadzanie zasobami ludzkimi. Strategie – procesy – metody, PWE, Warszawa 2019. Armstrong M., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Oficyna Ekonomiczna 2005. Golnau W., (pod red.), Zarzadzanie zasobami ludzkimi, Wydawnictwa Fachowe CeDeWu, Warszawa 2007. Szałkowski A., Rozwój personelu, AE, Kraków 2002. |
Zakres tematów: |
Zagadnienia przedmiotowe: Wprowadzenie Podstawowe pojęcia Zarządzanie strategiczne Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Strategia a planowanie zasobów ludzkich |
Metody dydaktyczne: |
Wykład wybranych zagadnień podstawowych z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych, dyskusja w ramach wykładu dotycząca realizowanych w ramach zajęć zagadnień teoretyczne i praktyczne oraz bieżących zjawisk. |
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin pisemny ma weryfikować zarówno wiedzę, jak i umiejętności zastosowania wiedzy w praktycznych sytuacjach, z naciskiem na ten drugi aspekt. Egzamin składa się z części: 1. Pytania opisowe zakładające zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu praktycznych przypadków i problemów (połowa możliwych do zdobycia punktów). 2. Pytania testowe wielokrotnego wyboru weryfikujące wiedzę. 3. Pytania polegające na opisowym wyjaśnieniu zagadnień z obszaru wiedzy. Ocena końcowa uzyskana przez studenta stanowi sumę składową punktów uzyskanych za: 1. aktywność (1-3 pkt za odpowiedź, nielimitowana), 2. egzamin końcowy (maksymalnie 40 pkt.). 3. fakultatywne uczestnictwo w kolokwiach (maksymalnie 10 pkt.). Suma punktów uzyskanych przez studenta ze wszystkich powyższych kategorii, przyporządkowana jest do skali ocen: Punktacja: Ocena: 40+ 5,0 (bdb) 35-39 4,5 (db+) 30-34 4,0 (db) 25-29 3,5 (dst+) 20-24 3,0 (dst) |
Uwagi: |
4 sem. zarządzania zasobami ludzkimi/stac. I stopnia |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.