Seminarium licencjackie II [01-BT-S1-SLII06]
semestr letni 2020/2021
Laboratorium,
grupa nr 28
Przedmiot: | Seminarium licencjackie II [01-BT-S1-SLII06] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 28 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Grażyna Wilczek | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Dla przygotowania konieczne jest zapoznanie się z literaturą dotyczącą prezentowanego tematu, w tym oryginalnymi artykułami naukowymi, pracami przeglądowymi oraz podręcznikami. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Ze względu na zaistniałą sytuację związaną z pandemią koronawirusem COVID19, zajęcia będą prowadzone zdalnie. Kolejne Seminaria to prezentacje przygotowane przez studentów obejmujące zagadnienia dotyczące tematów prac licencjackich, mieszczące się w zakresie: Fizjologia i jej powiązania z biotechnologią, patofizjologią, medycyną i ekologią: 1. Optogenetyka mózg w świetle najnowszych badań |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Prezentacje w programie Power Point i dyskusja zdalna oraz drogą on-line nad przedstawionym referatem |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenie podlega poprawność merytoryczna prezentacji oraz sposób jej przedstawienia, a także towarzyszący prezentacji konspekt ocena bdb – zagadnienie zostało w pełni i w sposób wyczerpujący przedstawione, brak błędów merytorycznych w prezentacji, prezentacja w logicznym i zrozumiałym układzie, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu w zakresie wybiegającym poza samą prezentację i o bardzo dobrej znajomości prezentowanych pozycji literatury. Konspekt bezbłędny i rozesłany w terminie. ocena db – zagadnienie zostało omówione w znacznej części, bardzo nieliczne błędy merytoryczne w prezentacji, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury. Konspekt poprawny i rozesłany w terminie. ocena dst – zagadnienie zostało omówione pobieżnie, luki treściowe nie przekraczają jednak połowy wymaganego tematem zakresu prezentacji, dość liczne błędy merytoryczne w prezentacji, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji, czas prezentacji nieznacznie odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury poniżej przeciętnej. W konspekcie występują błędy, ale został rozesłany w terminie. ocena ndst – zagadnienie zostało przedstawione skrajnie pobieżnie (luki treściowe przekraczają 50% wymagań), liczne błędy merytoryczne w prezentacji, których student nie potrafi skorygować w trakcie dyskusji, czas prezentacji odbiega znacznie od wymagań, ilustracje nieczytelne lub źle dobrane, student nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji. Konspekt z licznymi błędami i/lub nierozesłany w terminie. Na ocenę końcową składa się średnia ważona obejmująca: 1. ocenę umiejętności autoprezentacji (0,3) 2. ocenę ciągłą uczestnictwa w dyskusji (waga 0,2) 3. wartość merytoryczną prezentacji (0,5) 4. warunkiem wystawienia oceny jest udokumentowany udział studenta w poza katedralnym (zewnętrznym) zebraniu naukowym, związanym tematycznie z problematyką fizjologiczną lub biotechnologiczną oraz nieprzekroczenie limitu 2 nieobecności Zaliczenie wymaga uzyskania oceny pozytywnej z każdej aktywności |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
dr hab. Agnieszka Babczyńska, prof. UŚ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.