Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe I [W2-S2OS19-2OS-07A] semestr zimowy 2020/2021
Laboratorium, grupa nr 7

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe I [W2-S2OS19-2OS-07A]
Zajęcia: semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z] (zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 7 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 13:45 - 15:15
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 2
Limit miejsc: 2
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Mariola Krodkiewska
Literatura:

Zgodnie z przygotowywanym tematem wystąpienia.

Zakres tematów:

Rola wody w przyrodzie i życiu człowieka

Mała retencja - element kształtowania zasobów wody

Przyrodnicze skutki funkcjonowania zbiorników zaporowych

Renaturyzacja i rewitalizacja rzek

Korytarze i bariery ekologiczne w dolinach rzecznych

Ochrona wód powierzchniowych

Monitoring wód powierzchniowych w Polsce w świetle Ramowej Dyrektywy Wodnej

Wody powierzchniowe wobec zmian klimatycznych

Znaczenie antropogenicznych zbiorników wodnych w krajobrazie przemysłowym Górnego Śląska

Metody dydaktyczne:

Prezentacja w programie Power Point

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę końcową modułu składa się średnia ważona obejmująca:

1. oceny z prezentacji (0,7)

2. ocenę ciągłą z uczestnictwa w dyskusji (0,3)

Ocena prezentacji

Ocenie podlega zarówno poprawność merytoryczna, jak i sposób prezentacji referatu/posteru

Bardzo dobry - student wygłosił referat/zaprezentował poster oparty na najnowszej oryginalnej literaturze przedmiotu, przygotował wyróżniającą się pod względem treści, stylu i formy prezentację multimedialną. Jej treści odpowiadają założonym celom. W obowiązującej terminologii naukowej nie popełnił błędów. Czas prezentacji jest zgodny z zaleconymi wymaganiami. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Dobry - student wygłosił referat/zaprezentował poster oparty na oryginalnej literaturze przedmiotu, przygotował poprawną pod względem treści, stylu i formy prezentację multimedialną, ale prezentowany temat omówiony został tylko w znacznej części. W obowiązującej terminologii naukowej popełnił pojedyncze błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji jest zgodny z zaleconymi wymaganiami. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Dostateczny - student wygłosił referat/zaprezentował poster, ale fragmentarycznie rozwiązał postawiony problem badawczy. Zakres omawianych zagadnień jest w wielu punktach niewystarczający dla rozwiązania postawionych problemów badawczych. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji odbiega od zalecanego. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości poniżej przeciętnej literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Niedostateczny - prezentowany temat został przedstawiony pobieżnie. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, których student nie potrafi skorygować w czasie dyskusji, nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji. Czas prezentacji odbiega znacznie od obowiązujących wymagań.

Ocena ciągła

Ocenie podlega zaangażowanie studenta w dyskusję naukową. Aktywność studenta jest oceniana na każdych zajęciach. Aktywność studentów jest oceniana w skali 1 (aktywny) lub 0 (nieaktywny).

Ocena bardzo dobry - udział w dyskusji w więcej niż 75% zajęć

Ocena dobry - udział w dyskusji w 50-75% zajęć

Ocena dostateczna - udział w dyskusji w 20-50% zajęć

Ocena niedostateczna - udział w dyskusji w mniej niż 20% zajęć

Uwagi:

dr hab. Mariola Krodkiewska, prof. UŚ

Zajęcia odbywają się online na platformie Teams w formie wideo rozmowy. Materiały dla studentów wysyłane są przez Office 365.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)