Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium sem. 3 [W3-PE-EWP-S2-SEM3] semestr zimowy 2020/2021
seminarium, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium sem. 3 [W3-PE-EWP-S2-SEM3]
Zajęcia: semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z] (zakończony)
seminarium [S], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 9:45 - 11:15
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 12
Limit miejsc: 12
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Irena Polewczyk
Literatura:

Literatura zgodna z tematyką pracy studenta oraz:

1. Brzeziński J., Metodologiczne i psychologiczne wyznaczniki procesu badawczego w psychologii, Poznań 1978, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

2. Goriszowski W., Badania pedagogiczne w zarysie. Skrypt dla studentów pedagogiki, Warszawa 2005, Wydawnictwo WSP TWP.

3. JUSZCZYK S.: Badania ilościowe w naukach społecznych. Szkice metodologiczne, Katowice 2005.

4. Konarzewski K., Jak uprawiać badania oświatowe, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 2000

5. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2004, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

6. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków 2009, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

7. ŁOBOCKI M.: Metody badań pedagogicznych. Warszawa 1978.

8. Maszke A. W., Metodologiczne podstawy badań pedagogicznych, Rzeszów 2004, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego.

9. Nowak S., Metodologia badań socjologicznych. Zagadnienia ogólne, Warszawa 1970.

10. Palka S. 2006. Metodologia, badania, praktyka pedagogiczna, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

11. Pieter J. 1967. Ogólna metodologia pracy naukowej, Wrocław: Zakład Nar. Im. Osslonińskich.

12. Pilch T., Bauman T. 2001. Zasady badań pedagogicznych, Warszawa: „Żak”.

13. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych: strategie ilościowe

i jakościowe, Warszawa 2001, Wydawnictwo Akademickie „Żak”.

14. Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 1995, Wydawnictwo „Żak”.

15. Rubacha K., Metodologia badań nad edukacją, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008

16. Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych, Katowice 2005, Wydawnictwo Naukowe.

17. Sztumski J., Wstęp do metodologii i techniki badań społecznych, Katowice 1995, Wydawnictwo Śląsk.

18. Zaręba E., Eksperymenty i próby eksperymentalne w pedagogice [w:] Orientacje w metodologii badań pedagogicznych, pod red. S. Palki, Kraków 1998, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Zakres tematów:

tematy z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Metody dydaktyczne:

analiza literatury, dyskusja, krytyczna analiza tekstu, projekt badawczy, praca w trybie on-line

Metody i kryteria oceniania:

Ocena uzależniona jest od stopnia wykonania pracy w danym semestrze.

Uwagi:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)