Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie II [W2-S2BT19-2BT-10] semestr letni 2020/2021
Laboratorium, grupa nr 6

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie II [W2-S2BT19-2BT-10]
Zajęcia: semestr letni 2020/2021 [2020/2021L] (zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 8:00 - 9:30
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 3
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Waldemar Karcz
Literatura:

Taiz L., Zeiger E. 2006. Plant Physiology. Sinauer Associates, Inc., Publishers.

Kopcewicz J., Lewak S. 2012. Fizjologia Roślin. PWN

Abiotic Stress Adaptation in Plants; Physiological, Molecular and Genomic Foundation. Ashwani Pareel et al. Editors. Springer 2010. ISBN 978-90-481-3112 (e-book)

Anglojęzyczna literatura dotycząca zagadnień związanych z indywidualnym tematem pracy magisterskiej

Literatura dotycząca zagadnień związanych z tematem seminarium, dobrana pod kierunkiem opiekuna pracy magisterskiej

Źródła internetowe

Zakres tematów:

Wpływ kadmu na zawartość chlorofilu oraz kadmu, wapnia i magnezu w siewkach Calamagrostis epigejos pochodzących z terenów poprzemysłowych

Dioksolany jako potencjalne związki zwiększające przenikanie substancji biologicznie czynnych do nadziemnych części roślin, mogące rozwiązać problem herbicydów w rolnictwie

Reakcje stresowe koleoptyli Zea mays L. inkubowanych w obecności IAA i FC na działanie nadtlenku wodoru

Metody dydaktyczne:

Prezentacje multimedialne, dyskusja dotycząca przedstawionej problematyki badawczej.

Podane niżej treści zajęć nie odpowiadają bezpośrednio jednostkom zajęciowym, których większość to prezentacje studentów na ustalone tematy, mieszczące się w niżej podanym zakresie. Treścią wystąpień są uzyskane wyniki i ich interpretacja

Metody i kryteria oceniania:

ocena autoprezentacji:

ocenie podlega poprawność merytoryczna prezentacji oraz sposób prezentacji

ocena bdb – zagadnienie zostało w pełni i w sposób wyczerpujący przedstawione, brak błędów merytorycznych w prezentacji, prezentacja w logicznych i zrozumiałym układzie, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu w zakresie wybiegającym poza prezentację i o bardzo dobrej znajomości prezentowanych pozycji literatury

ocena db – zagadnienie zostało omówione w znacznej części, bardzo nieliczne błędy merytoryczne w prezentacji, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury

ocena dst – zostało omówione połowicznie, dość liczne błędy merytoryczne w prezentacji, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji, czas prezentacji nieznacznie odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury poniżej przeciętnej

ocena ndst – zagadnienie zostało przedstawione tylko pobieżnie, liczne błędy merytoryczne w prezentacji, których student nie potrafi skorygować w trakcie dyskusji, czas prezentacji odbiega znacznie od wymagań, ilustracje nieczytelne lub źle dobrane, student nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji

ocena ciągła:

bdb – student w sposób dojrzały naukowo uczestniczy w dyskusji na prezentowany w trakcie seminarium temat, student jest bardzo dobrze zorientowany merytorycznie w tematyce poruszanej na seminarium; jest aktywny w trakcie wszystkich seminariów

db - student w sposób poprawny uczestniczy w dyskusji na prezentowany w trakcie

seminarium temat, student jest dobrze zorientowany merytorycznie w tematyce poruszanej na seminarium; jest aktywny w trakcie większości seminariów

dost - student w sposób dostateczny uczestniczy w dyskusji na prezentowany w trakcie seminarium temat, student jest wystarczająco zorientowany merytorycznie w tematyce poruszanej na seminarium; jest aktywny w trakcie seminariów

ndst – brak udziału w dyskusji oraz brak przygotowania merytorycznego

Uwagi:

FRO

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)