Seminarium magisterskie II [W2-S2BT19-2BT-10]
semestr letni 2020/2021
Laboratorium,
grupa nr 6
Przedmiot: | Seminarium magisterskie II [W2-S2BT19-2BT-10] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 6 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Waldemar Karcz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Taiz L., Zeiger E. 2006. Plant Physiology. Sinauer Associates, Inc., Publishers. Kopcewicz J., Lewak S. 2012. Fizjologia Roślin. PWN Abiotic Stress Adaptation in Plants; Physiological, Molecular and Genomic Foundation. Ashwani Pareel et al. Editors. Springer 2010. ISBN 978-90-481-3112 (e-book) Anglojęzyczna literatura dotycząca zagadnień związanych z indywidualnym tematem pracy magisterskiej Literatura dotycząca zagadnień związanych z tematem seminarium, dobrana pod kierunkiem opiekuna pracy magisterskiej Źródła internetowe |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Wpływ kadmu na zawartość chlorofilu oraz kadmu, wapnia i magnezu w siewkach Calamagrostis epigejos pochodzących z terenów poprzemysłowych Dioksolany jako potencjalne związki zwiększające przenikanie substancji biologicznie czynnych do nadziemnych części roślin, mogące rozwiązać problem herbicydów w rolnictwie Reakcje stresowe koleoptyli Zea mays L. inkubowanych w obecności IAA i FC na działanie nadtlenku wodoru |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Prezentacje multimedialne, dyskusja dotycząca przedstawionej problematyki badawczej. Podane niżej treści zajęć nie odpowiadają bezpośrednio jednostkom zajęciowym, których większość to prezentacje studentów na ustalone tematy, mieszczące się w niżej podanym zakresie. Treścią wystąpień są uzyskane wyniki i ich interpretacja |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
ocena autoprezentacji: ocenie podlega poprawność merytoryczna prezentacji oraz sposób prezentacji ocena bdb – zagadnienie zostało w pełni i w sposób wyczerpujący przedstawione, brak błędów merytorycznych w prezentacji, prezentacja w logicznych i zrozumiałym układzie, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu w zakresie wybiegającym poza prezentację i o bardzo dobrej znajomości prezentowanych pozycji literatury ocena db – zagadnienie zostało omówione w znacznej części, bardzo nieliczne błędy merytoryczne w prezentacji, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury ocena dst – zostało omówione połowicznie, dość liczne błędy merytoryczne w prezentacji, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji, czas prezentacji nieznacznie odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury poniżej przeciętnej ocena ndst – zagadnienie zostało przedstawione tylko pobieżnie, liczne błędy merytoryczne w prezentacji, których student nie potrafi skorygować w trakcie dyskusji, czas prezentacji odbiega znacznie od wymagań, ilustracje nieczytelne lub źle dobrane, student nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji ocena ciągła: bdb – student w sposób dojrzały naukowo uczestniczy w dyskusji na prezentowany w trakcie seminarium temat, student jest bardzo dobrze zorientowany merytorycznie w tematyce poruszanej na seminarium; jest aktywny w trakcie wszystkich seminariów db - student w sposób poprawny uczestniczy w dyskusji na prezentowany w trakcie seminarium temat, student jest dobrze zorientowany merytorycznie w tematyce poruszanej na seminarium; jest aktywny w trakcie większości seminariów dost - student w sposób dostateczny uczestniczy w dyskusji na prezentowany w trakcie seminarium temat, student jest wystarczająco zorientowany merytorycznie w tematyce poruszanej na seminarium; jest aktywny w trakcie seminariów ndst – brak udziału w dyskusji oraz brak przygotowania merytorycznego |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
FRO |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.