Seminarium dyplomowe II [W2-S2BT19-2BT-08A]
semestr letni 2020/2021
Laboratorium,
grupa nr 8
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe II [W2-S2BT19-2BT-08A] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Agnieszka Mrozik | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura dotycząca referowanego tematu, w tym oryginalne artykuły naukowe, prace przeglądowe i podręczniki. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematyka seminariów: 1. Proteomika 2. Metody immobilizacji i ich zastosowanie w biotechnologii 3. Metody hodowli mikroorganizmów 4. Metody izolacji struktur komórkowych 5. Spektrofotometria w badaniach biologicznych 6. Metody oceny bioróżnorodności mikroorganizmów 7. Sekwencjonowanie DNA 8. Chromatografia cieczowa i gazowa 9. Metody znakowania bakterii do ich detekcji i oceny przeżywalności 10. Mikroskopia skaningowa i elektronowa 11. Metody diagnostyczne w onkologii 12. Mikrobiologiczne testy toksyczności 13. Prezentacja wybranych angielskojęzycznych artykułów przeglądowych |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Spotkania 2-godzinne raz w tygodniu zgodnie z planem zajęć na platformie Teams. Prezentacja w Power Point i dyskusja prezentowanych zagadnień. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Student oceniany jest w trakcie prezentacji. Ocenie podlega poprawność merytoryczna prezentacji oraz sposób prezentacji. ocena bdb – zagadnienie przedstawione w sposób wyczerpujący , brak błędów merytorycznych, logiczny i zrozumiały układ prezentacji, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, wyczerpujące odpowiedzi na pytania związane z prezentowanym zagadnieniem, dobra znajomość literatury. ocena db – zagadnienie omówiono częściowo, bardzo nieliczne błędy merytoryczne, czas prezentacji zgodny z wymaganiami, ilustracje czytelne i poprawnie dobrane, wyczerpujące odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji, dobra znajomość omawianego tematu i prezentowanych pozycji literatury. ocena dst – zagadnienie przedstawiono pobieżnie, dość liczne błędy merytoryczne, ale student potrafi skorygować je w trakcie dyskusji, czas prezentacji odbiega od wymagań, ilustracje w większości poprawnie dobrane, odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji poniżej przeciętnej. ocena ndst – student nie przygotował prezentacji lub nie został dopuszczony do wygłoszenia prezentacji przez opiekuna. Ocenie podlega także zaangażowanie studenta w dyskusję naukową. Aktywność studenta oceniana jest w skali bdb - ndst. ocena bdb – student bardzo często zadaje pytania, będące dowodem jego dociekliwości i motywacji do poszerzenia swojej wiedzy ogólnej. ocena db – student często zadaje pytania po prezentacjach kolegów ocena dst – student rzadko zadaje pytania po prezentacjach kolegów. ocena ndst – student nie zadaje pytań po prezentacjach kolegów. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
dr hab. Katarzyna Hupert-Kocurek, prof. UŚ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.