Seminarium dyplomowe II [W2-S2OS19-2OS-08A]
semestr letni 2020/2021
Laboratorium,
grupa nr 8
Przedmiot: | Seminarium dyplomowe II [W2-S2OS19-2OS-08A] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Mariola Krodkiewska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura zgodnie z tematem przygotowywanego tematu prezentacji |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Wirusy w wodzie – czy stanowią zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi? 2. Toksyczne zakwity wody – przyczyny i skutki 3. Wpływ plastiku i mikroplastiku na organizmy wodnych 4. Mikroplastik w wodzie – wpływ na zdrowie człowieka 5. Wpływ turystyki na środowiska wodne 6. Inwazje biologiczne w środowiskach wodnych 7. Katastrofy ekologiczne w ekosystemach wodnych – przyczyny i konsekwencje 8. Stan, zagrożenia i ochrona ekosystemu Morza Bałtyckiego 9. Najcenniejsze ekosystemy wodne na świecie i w Polsce 10. Działania proekologiczne w kształtowaniu świadomości związanej z zagrożeniami ekosystemów wodnych i od wody zależnych |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia odbywają się online na platformie Teams w formie wideo rozmowy. Materiały dla studentów wysyłane są przez Office 365. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową modułu składa się średnia ważona obejmująca: 1. oceny z prezentacji (0,7) 2. ocenę ciągłą z uczestnictwa w dyskusji (0,3) Ocena prezentacji Ocenie podlega zarówno poprawność merytoryczna, jak i sposób prezentacji referatu/posteru Bardzo dobry - student wygłosił referat/zaprezentował poster oparty na najnowszej oryginalnej literaturze przedmiotu, przygotował wyróżniającą się pod względem treści, stylu i formy prezentację multimedialną. Jej treści odpowiadają założonym celom. W obowiązującej terminologii naukowej nie popełnił błędów. Czas prezentacji jest zgodny z zaleconymi wymaganiami. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Dobry - student wygłosił referat/zaprezentował poster oparty na oryginalnej literaturze przedmiotu, przygotował poprawną pod względem treści, stylu i formy prezentację multimedialną, ale prezentowany temat omówiony został tylko w znacznej części. W obowiązującej terminologii naukowej popełnił pojedyncze błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji jest zgodny z zaleconymi wymaganiami. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Dostateczny - student wygłosił referat/zaprezentował poster, ale fragmentarycznie rozwiązał postawiony problem badawczy. Zakres omawianych zagadnień jest w wielu punktach niewystarczający dla rozwiązania postawionych problemów badawczych. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji odbiega od zalecanego. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości poniżej przeciętnej literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia. Niedostateczny - prezentowany temat został przedstawiony pobieżnie. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, których student nie potrafi skorygować w czasie dyskusji, nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji. Czas prezentacji odbiega znacznie od obowiązujących wymagań. Ocena ciągła Ocenie podlega zaangażowanie studenta w dyskusję naukową. Aktywność studenta jest oceniana na każdych zajęciach. Aktywność studentów jest oceniana w skali 1 (aktywny) lub 0 (nieaktywny). Ocena bardzo dobry - udział w dyskusji w więcej niż 75% zajęć Ocena dobry - udział w dyskusji w 50-75% zajęć Ocena dostateczna - udział w dyskusji w 20-50% zajęć Ocena niedostateczna - udział w dyskusji w mniej niż 20% zajęć |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
dr hab. Iga Lewin, prof. UŚ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.