Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium dyplomowe II [W2-S2OS19-2OS-08A] semestr letni 2020/2021
Laboratorium, grupa nr 8

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium dyplomowe II [W2-S2OS19-2OS-08A]
Zajęcia: semestr letni 2020/2021 [2020/2021L] (zakończony)
Laboratorium [L], grupa nr 8 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy czwartek, 11:30 - 13:00
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Mariola Krodkiewska
Literatura:

Literatura zgodnie z tematem przygotowywanego tematu prezentacji

Zakres tematów:

1. Wirusy w wodzie – czy stanowią zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi?

2. Toksyczne zakwity wody – przyczyny i skutki

3. Wpływ plastiku i mikroplastiku na organizmy wodnych

4. Mikroplastik w wodzie – wpływ na zdrowie człowieka

5. Wpływ turystyki na środowiska wodne

6. Inwazje biologiczne w środowiskach wodnych

7. Katastrofy ekologiczne w ekosystemach wodnych – przyczyny i konsekwencje

8. Stan, zagrożenia i ochrona ekosystemu Morza Bałtyckiego

9. Najcenniejsze ekosystemy wodne na świecie i w Polsce

10. Działania proekologiczne w kształtowaniu świadomości związanej z zagrożeniami ekosystemów wodnych i od wody zależnych

Metody dydaktyczne:

Zajęcia odbywają się online na platformie Teams w formie wideo rozmowy. Materiały dla studentów wysyłane są przez Office 365.

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę końcową modułu składa się średnia ważona obejmująca:

1. oceny z prezentacji (0,7)

2. ocenę ciągłą z uczestnictwa w dyskusji (0,3)

Ocena prezentacji

Ocenie podlega zarówno poprawność merytoryczna, jak i sposób prezentacji referatu/posteru

Bardzo dobry - student wygłosił referat/zaprezentował poster oparty na najnowszej oryginalnej literaturze przedmiotu, przygotował wyróżniającą się pod względem treści, stylu i formy prezentację multimedialną. Jej treści odpowiadają założonym celom. W obowiązującej terminologii naukowej nie popełnił błędów. Czas prezentacji jest zgodny z zaleconymi wymaganiami. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Dobry - student wygłosił referat/zaprezentował poster oparty na oryginalnej literaturze przedmiotu, przygotował poprawną pod względem treści, stylu i formy prezentację multimedialną, ale prezentowany temat omówiony został tylko w znacznej części. W obowiązującej terminologii naukowej popełnił pojedyncze błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji jest zgodny z zaleconymi wymaganiami. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Dostateczny - student wygłosił referat/zaprezentował poster, ale fragmentarycznie rozwiązał postawiony problem badawczy. Zakres omawianych zagadnień jest w wielu punktach niewystarczający dla rozwiązania postawionych problemów badawczych. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, które potrafi skorygować w trakcie dyskusji. Czas prezentacji odbiega od zalecanego. Odpowiedzi na pytania zadawane po prezentacji świadczą o znajomości poniżej przeciętnej literatury przedmiotu dotyczącej omawianego zagadnienia.

Niedostateczny - prezentowany temat został przedstawiony pobieżnie. W treści prezentacji pojawiły się liczne błędy merytoryczne, których student nie potrafi skorygować w czasie dyskusji, nie potrafi odpowiedzieć na większość pytań zadawanych po prezentacji. Czas prezentacji odbiega znacznie od obowiązujących wymagań.

Ocena ciągła

Ocenie podlega zaangażowanie studenta w dyskusję naukową. Aktywność studenta jest oceniana na każdych zajęciach. Aktywność studentów jest oceniana w skali 1 (aktywny) lub 0 (nieaktywny).

Ocena bardzo dobry - udział w dyskusji w więcej niż 75% zajęć

Ocena dobry - udział w dyskusji w 50-75% zajęć

Ocena dostateczna - udział w dyskusji w 20-50% zajęć

Ocena niedostateczna - udział w dyskusji w mniej niż 20% zajęć

Uwagi:

dr hab. Iga Lewin, prof. UŚ

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)