Język angielski - poziom podstawowy [31-NS-L30-ANG-A2.3]
semestr zimowy 2020/2021
lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język angielski - poziom podstawowy [31-NS-L30-ANG-A2.3] |
Zajęcia: |
semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 12:00
sala Zajęcia zdalne Zdalny jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 6 |
Limit miejsc: | 22 |
Zaliczenie: | Zaliczenie z modułu |
Prowadzący: | Anna Kluczka |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: - Latham-Koenig C., Oxenden C. English File Pre - Intermediate - third edition Student’s Book, Oxford University Press 2013 - Latham-Koenig C., Oxenden C. English File Pre - Intermediate – third edition Workbook, Oxford University Press 2013 Literatura uzupełniająca: - Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora - Virginia Evans., It’s Grammar time 2/3/4, Express Publishing 2015 |
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 5-6 podręcznika podstawowego (English File Pre - Intermediate - third edition, Oxford University Press) oraz własnych materiałów. 1. Wypowiadanie się na temat sportu oraz życia codziennego – słownictwo związane ze sportem oraz wyrażenia związane z czasem (spend time, save time). 2. Rozwijanie umiejętności zastosowania stopniowania przymiotników: stopień wyższy oraz najwyższy; zdania porównawcze, konstrukcja as.....as. Formułowanie wypowiedzi dotyczącej porównań z drugą osobą. 3. Zapoznanie z czasem Present Perfect – zastosowanie konstrukcji w zdaniach oraz użycie określników czasu. 4. Poszerzenie zakresu leksyki z tematu części ciała oraz zdrowie na podstawie tekstu „Everything bad is good for you”. 5. Rozwijanie umiejętności użycia wyrażeń związanych z określeniami ilości: too, enough, much, many – praktyczne zastosowanie wyrażeń w ćwiczeniach dodatkowych. 6. Zapoznanie z czasem przyszłym – Future Simple (w odniesieniu do przewidywań, obietnic, ostrzeżeń, ofert) na podstawie tekstu „ A pessimist play a pessimist” – opisującego serial Dr House oraz słownictwo z zakresu kina. 7. Prowadzenie narracji w czasie przeszłym, przyszłym i teraźniejszym: Past Simple, Future Simple i Present Continuous). 8. Praktyczne użycie języka w tworzeniu wypowiedzi pisemnej dotyczącej ulubionego filmu – zastosowanie czasu przeszłego i teraźniejszego. 9. Rozwijanie umiejętności zastosowania przymiotnika z przyimkiem (afraid of, good at, famous for) w zdaniach. 10. Wypowiadanie się na temat związków międzyludzkich, poszerzanie słownictwa w ww. zakresie (relationships). - Doskonalenie umiejętności wypowiadania się w formie pisemnej i/lub ustnej na tematy poruszane na zajęciach. - Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego, z wykorzystaniem materiałów audio i/lub video. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta: 15 Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład: prezentacja, projekt, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen: - z minimum 2 testów w semestrze (sprawdzających umiejętności i wiedzę) - prac pisemnych - innych form pracy własnej studenta Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = + db (plus dobry) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = + dst (plus dostateczny) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0 - 59% = ndst (niedostateczny) |
Uwagi: |
Wydział Nauk Społecznych - ścieżka KPSS ; II ROK Zajęcia odbywają się w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Czeladzi i są prowadzone przez mgr Annę Płonkę. Weryfikator - mgr Anna Kluczka |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.