Uniwersytet Ślaski w Katowicach - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - poziom podstawowy [31-NS-L30-ANG-A2.3] semestr zimowy 2020/2021
lektorat, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - poziom podstawowy [31-NS-L30-ANG-A2.3]
Zajęcia: semestr zimowy 2020/2021 [2020/2021Z] (zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 8:00 - 12:00
sala Zajęcia zdalne
Zdalny jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: 22
Zaliczenie: Zaliczenie z modułu
Prowadzący: Anna Kluczka
Literatura:

Literatura obowiązkowa:

- Latham-Koenig C., Oxenden C. English File Pre - Intermediate - third edition Student’s Book, Oxford University Press 2013

- Latham-Koenig C., Oxenden C. English File Pre - Intermediate – third edition Workbook, Oxford University Press 2013

Literatura uzupełniająca:

- Dodatkowe materiały przygotowane przez lektora

- Virginia Evans., It’s Grammar time 2/3/4, Express Publishing 2015

Zakres tematów:

Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 5-6 podręcznika podstawowego (English File Pre - Intermediate - third edition, Oxford University Press) oraz własnych materiałów.

1. Wypowiadanie się na temat sportu oraz życia codziennego – słownictwo związane ze sportem oraz wyrażenia związane z czasem (spend time, save time).

2. Rozwijanie umiejętności zastosowania stopniowania przymiotników: stopień wyższy oraz najwyższy; zdania porównawcze, konstrukcja as.....as. Formułowanie wypowiedzi dotyczącej porównań z drugą osobą.

3. Zapoznanie z czasem Present Perfect – zastosowanie konstrukcji w zdaniach oraz użycie określników czasu.

4. Poszerzenie zakresu leksyki z tematu części ciała oraz zdrowie na podstawie tekstu „Everything bad is good for you”.

5. Rozwijanie umiejętności użycia wyrażeń związanych z określeniami ilości: too, enough, much, many – praktyczne zastosowanie wyrażeń w ćwiczeniach dodatkowych.

6. Zapoznanie z czasem przyszłym – Future Simple (w odniesieniu do przewidywań, obietnic, ostrzeżeń, ofert) na podstawie tekstu „ A pessimist play a pessimist” – opisującego serial Dr House oraz słownictwo z zakresu kina.

7. Prowadzenie narracji w czasie przeszłym, przyszłym i teraźniejszym: Past Simple, Future Simple i Present Continuous).

8. Praktyczne użycie języka w tworzeniu wypowiedzi pisemnej dotyczącej ulubionego filmu – zastosowanie czasu przeszłego i teraźniejszego.

9. Rozwijanie umiejętności zastosowania przymiotnika z przyimkiem (afraid of, good at, famous for) w zdaniach.

10. Wypowiadanie się na temat związków międzyludzkich, poszerzanie słownictwa w ww. zakresie (relationships).

- Doskonalenie umiejętności wypowiadania się w formie pisemnej i/lub

ustnej na tematy poruszane na zajęciach.

- Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego,

z wykorzystaniem materiałów audio i/lub video.

Metody dydaktyczne:

Ćwiczenia przedmiotowe przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Liczba godzin pracy własnej studenta: 15

Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład: prezentacja, projekt, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających.

Metody i kryteria oceniania:

Uczestnictwo w zajęciach jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieobecność

studenta na zajęciach w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu.

Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen:

- z minimum 2 testów w semestrze (sprawdzających umiejętności

i wiedzę)

- prac pisemnych

- innych form pracy własnej studenta

Skala ocen:

90 - 100 % = bdb (bardzo dobry)

84 - 89 % = + db (plus dobry)

75 – 83 % = db (dobry)

69 - 74% = + dst (plus dostateczny)

60 - 68% = dst (dostateczny)

0 - 59% = ndst (niedostateczny)

Uwagi:

Wydział Nauk Społecznych - ścieżka KPSS ; II ROK

Zajęcia odbywają się w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Czeladzi i są prowadzone przez mgr Annę Płonkę. Weryfikator - mgr Anna Kluczka

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)