Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E]
semestr letni 2020/2021
lektorat,
grupa nr 32
Przedmiot: | Język angielski - poziom średnio zaawansowany [31-ST-L30-ANG-B1.4E] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
lektorat [Lekt], grupa nr 32 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Ocena końcowa z modułu | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Iwona Wiąk-Domka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa :English File Intermediate Student’s Book and Workbook, wydawnictwo Oxford University Press Literatura uzupełniająca:Raymond Murphy ‘English Grammar in Use’ materiały z Internetu dotyczące omawianych zagadnień |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie struktur leksykalno-gramatycznych oraz umiejętności komunikacyjnych z zakresu języka ogólnego w oparciu o materiał zawarty w rozdziałach 7-8 podręcznika podstawowego (English File Intermediate) 1. Omawianie zagadnień związanych z edukacją i przyswajaniem wiedzy. 2. Użycie konstrukcji pierwszego trybu warunkowego i zdań czasowych. 3. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z edukacją i systemem szkolnictwa. 4. Zabieranie głosu w dyskusji dotyczącej warunków mieszkaniowych. 5. Użycie konstrukcji drugiego trybu warunkowego. 6. Opisywanie miejsca zamieszkania i poszerzanie słownictwa z tego zakresu . 7. Użycie konstrukcji mowy zależnej. 8. Rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem (tekst narracyjny, wywiad). 9. Poszerzanie zakresu słownictwa związanego z konsumpcją i zakupami. 10. Pogłębianie umiejętności czytania ze zrozumieniem (w oparciu o teksty zawarte w podręczniku). 11. Użycie konstrukcji bezokolicznikowych i imiesłowowych (gerunds and infinitives) 12. Zabieranie głosu w dyskusji na temat warunków pracy i planowanej kariery zawodowej.. 13. Doskonalenie wymowy, intonacja i akcent zdaniowy, łączenie słów. • Doskonalenie umiejętności wypowiadania się w formie pisemnej i/lub ustnej na tematy poruszane na zajęciach. Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstu pisanego oraz słuchanego, z wykorzystaniem materiałów audio i video. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji, webquest, case study) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta: 30 Praca z podręcznikiem, słownikiem, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja, dialog, list). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach zdalnych jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach online skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach zdalnych w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen: - z minimum 3 testów śródsemestralnych na semestr ( 2 wiedzowe + 1 kompetencyjny), - z innych form weryfikacji określonych przez prowadzącego zajęcia zdalne, - z innych form pracy własnej studenta. Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 59 – 0% = ndst (niedostateczny) Egzamin składa się z części pisemnej i ustnej. Oceną końcową egzaminu jest średnia arytmetyczna ocen uzyskanych z obu części egzaminu (pisemnej i ustnej). Do części ustnej dopuszczony jest student, który z części pisemnej uzyskał ocenę co najmniej dostateczną. Warunkiem uzyskania oceny pozytywnej z całości egzaminu jest zaliczenie każdej części na ocenę co najmniej dostateczną. Skala ocen: 90-100% = bdb (bardzo dobry) 84-89% = db+ (dobry plus) 75-83% = db (dobry) 69-74% = dst+ (dostateczny plus) 60-68% = dst (dostateczny) 59-0% = ndst (niedostateczny) Część pisemna egzaminu (test), zgodna ze wzorcem egzaminu końcowego przyjętym w SPNJO, zawiera następujące elementy: 1.Rozumienie tekstu słuchanego 2.Rozumienie tekstu pisanego 3.Leksyka 4.Gramatyka 5.Krótka forma pisemna Część ustna egzaminu zgodna ze wzorcem egzaminu końcowego przyjętym w SPNJO. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
4. MODUŁ JĘZYKA; Grupa otwarta dla Studentów wszystkich wydziałów i kierunków. Dopasowana do planu Wydziału Humanistycznego: Kultury mediów. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.