Tutoring ekspercki [20-SD-S3-TUT1]
semestr letni 2020/2021
tutoring,
grupa nr 14
Przedmiot: | Tutoring ekspercki [20-SD-S3-TUT1] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
tutoring [TUT], grupa nr 14 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Artur Biłgorajski, Katarzyna Czornik, Grzegorz Dobrowolski, Katarzyna Grzybczyk, Mariusz Jagielski, Anna Jaworska-Wieloch, Bartosz Kucia, Grzegorz Matusik, Magdalena Półtorak, Ewa Radecka, Olga Sitarz, Ilona Topa, Piotr Zawiejski | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Roczniki Strategiczne. 2. Czasopisma: „Stosunki Międzynarodowe – International Relations”, „Bezpieczeństwo Narodowe”, „Przegląd Zachodni”, „Sprawy Międzynarodowe”, „Rocznik Integracji Europejskiej”, "Przegląd Strategiczny". 3. Haliżak E., Kuźniar R. (red.), Stosunki międzynarodowe. Geneza, struktura, dynamika, Warszawa 2006. 4. Kukułka J., Wstęp do nauki o stosunkach międzynarodowych, Warszawa 2003. 5. Nowak E., Nowak M., Zarys teorii bezpieczeństwa narodowego, Warszawa 2011. 6. Zięba R. (red.), Wstęp do teorii polityki zagranicznej państwa, Toruń 2005. 7. Zakres literatury zgodny z tematem pracy studenta. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Zajęcia wprowadzające. 2. Przygotowanie trzech propozycji tematów prac. 3. Wybór tematu pracy. 4. Przygotowanie wstępnej bibliografii wg przedstawionego wzoru. 5. Przygotowanie struktury pracy. 6. Przygotowanie tezy/hipotezy badawczej, pytań badawczych, metod badawczych. 7. Literatura do zaliczenia (praca zwarta i artykuł naukowy z zakresu pracy). 8. Zatwierdzone rozdziały pracy. *Tematyka dostosowana jest do indywidualnych potrzeb studenta |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda podająca, burza mózgów, dyskusja i dyskusja moderowana, praca z tekstem źródłowym. Prowadzący na każdym seminarium omawia ze studentami poszczególne zagadnienia i kolejne zadania, wyjaśnia poszczególne kwestie i sprawdza przygotowywane przez studentów zadania. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność, zatwierdzenie przez prowadzącego seminarium poszczególnych etapów wskazanych w zakresie tematów. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Tutoring ekspercki nauki prawne |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.