Język angielski techniczny [W2-AQ-S2-014]
semestr letni 2020/2021
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski techniczny [W2-AQ-S2-014] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
semestr letni 2020/2021 [2020/2021L]
(zakończony)
Ćwiczenia [C], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Katarzyna Radzięda | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: M.Grzegożek, I.Starmach, English for Environmental Engineering, Politechnika Krakowska 2004 M.Kwiatkowski, P.Stepnowski, Język angielski w chemii i ochronie środowiska, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2010 V.Evans, Environmental Science, Express Publishing 2013 D.Dziuba, Environmental Issues, Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego 2013 Literatura uzupełniająca: Ogólnodostępne publikacje naukowe M.McCarthy, Academic Vocabulary in Use, Cambridge 2008 M.Vince, FC Language Practice, Macmillan 2009 Ćwiczenia w kursie „English for Aquamatics” na platformie Moodle: https://el.us.edu.pl/spnjo/course/view.php?id=500 Dodatkowe materiały w formie zdalnej przygotowane przez lektora |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Rozwijanie umiejętności rozumienia tekstów specjalistycznych/technicznych: analiza struktur gramatycznych i leksykalnych, indywidualna/grupowa praca z tekstem. Prezentacja w języku angielskim zagadnień na temat objęty programem studiów. Zabieranie głosu w dyskusji dotyczącej zagadnień specjalistycznych. Pogłębianie znajomości leksyki z zakresu nauk biologicznych, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej. Język akademicki. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody prowadzenia zajęć: Ćwiczenia przedmiotowe prowadzone w formie zdalnej przy zastosowaniu komunikacyjnego podejścia w nauczaniu języka obcego z udziałem pracy własnej studenta. Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem metody aktywizującej (w tym np. pracy w grupach, metody projektowej, prezentacji) oraz z zastosowaniem metod i technik kształcenia na odległość. Liczba godzin pracy własnej studenta: 30 Opis pracy własnej studenta: Praca z tekstem specjalistycznym, słownikiem, źródłami internetowymi. Praca na platformie e-learningowej. Przyswajanie i utrwalanie kompetencji językowych nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (na przykład projekt, prezentacja). Przygotowywanie do testów sprawdzających. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Uczestnictwo w zajęciach zdalnych jest warunkiem uzyskania zaliczenia. Nieusprawiedliwiona nieobecność studenta na co najmniej 3 zajęciach zdalnych skutkuje oceną niedostateczną z pierwszego terminu zaliczenia. Nieobecność studenta na zajęciach zdalnych w wymiarze 60% i więcej skutkuje nieuzyskaniem zaliczenia i koniecznością powtórzenia modułu. Oceną końcową jest średnia arytmetyczna ocen: - z testu semestralnego - z innych form weryfikacji określonych przez prowadzącego zajęcia zdalne ( na przykład opis, prezentacja, tłumaczenie). Skala ocen: 90 - 100 % = bdb (bardzo dobry) 84 - 89 % = db+ (dobry plus) 75 – 83 % = db (dobry) 69 - 74% = dst+ (dostateczny plus) 60 - 68% = dst (dostateczny) 0-59% = ndst ( niedostateczny) |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
2 sem. Aquamatyki /studia II stopnia/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Ślaski w Katowicach.